گواردیولا: هوادار بارسلونا هستم و همیشه می‌خواهم مقابل رئال مادرید برنده شوم

گواردیولا: هوادار بارسلونا هستم و همیشه می‌خواهم مقابل رئال مادرید برنده شوم

خبرگزاری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد بازی حساس تیمش و رئال مادرید در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که جمعه شب در ورزشگاه اتحاد برگزار می شود، صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی منچسترسیتی در مورد بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا پس از پنج ماه و بدون حضور تماشاگران گفت:"زمان زیادی از بازی رفت سپری شده است. شرایط خیلی متفاوت است چرا که باید بدون هواداران در خانه بازی کنیم. سعی می کنیم برنده شویم. هر مربی با تفکر خودش وارد زمین می شود و باید ببینیم که چه خواهد شد. بازیهای اخیرمان بدون هواداران بود و تجربه اندوزی کردیم. سلامتی هواداران از هر چیزی مهمتر است. دوست داریم استادیوم ها دوباره از تماشاگران پر شوند اما دوست داریم که بچه ها هم دوباره به مدارس برگردند و همه چیز عادی شود."

از سویی گواردیولا با یاداوری گذشته خود در بارسلونا به عنوان بازیکن و مربی، برای رئال مادرید کری خواند:" من همیشه هوادار بارسلونا خواهم بود. در آن جا توانستم رشد کنم و به بازیکن کنونی تبدیل شوم. قطعا همیشه مقابل رئال مادرید سعی می کنم برنده شوم. اشتباهات در لیگ قهرمانان اروپا تاوان سنگینی دارد و به همین خاطر حق اشتباه کردن ندارد."

مربی اسپانیایی از سویی در مورد غیبت راموس و حضور بنزما در ترکیب رئال مادرید صحبت کرد و گفت:"سرجیو بازیکن خیلی مهمی است که دوران فوتبال بی نقصی داشته است. بنزما نیز بازیکن بی نظیر و فوق العاده ایست که در لیون خیلی خوب کار کرده بود و در رئال مادرید هم فوق العاده بوده است. تا کنون در مورد 20 بازیکن از من پرسیده اند که آیا در سطح مسی است یا نه؟ .... بنزما هم یک نفر دیگر در این لیست است."

4125