میلیتائو: راموس نیست و من باید با قلبم بازی کنم

میلیتائو: راموس نیست و من باید با قلبم بازی کنم

خبرگزاری فوتبالی - با توجه به محرومیت سرجیو راموس از دیدار برگشت رئال مادرید مقابل منچستر سیتی، ادر میلیتائو در قلب خط دفاعی رئال مادرید قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، ادر میلیتائو رویای صعود رئال مادرید به مرحله‌ی بعدی لیگ قهرمانان اروپا را در سر می‌پروراند. او که قرار است به جای راموس درون ترکیب قرار بگیرد در گفتگو با آ اس گفت:" راموس نیست و من باید با قبلم بازی کنم و هر آنچه در توان دارم را نشان دهم، یک احساس بسیار قوی و یک لحظه‌ی فوق العاده برای من است."

میلیتائو از زمان پیوستنش به رئال مادرید هنوز گلی به ثمر نرسانده است. او می‌گوید که دوست دارد نقشی تعیین کننده در بازی برگشت رئال مادرید مقابل سیتی داشته باشد:" می‌توانم درمورد گلم مقابل منچسترسیتی رویا پردازی کنم و آن را تصور کنم. گلِ برتری با ضربه‌ی سر، نمی‌دانم چگونه آن را جشن بگیرم. هیچ چیز غیر ممکن نیست بنابراین می‌خواهم به دنبال رسیدن به آن باشم و تلاشم را بکنم."

میلیتائو درمورد فشاری که رسانه‌ها به رئال مادرید برای لیگ قهرمانان اروپا وارد می‌کنند گفت:" رسانه ها همواره باید درمورد مادرید صحبت کنند، ما می‌دانیم که در تمرینات چه کار می‌کنیم و چقدر خوب کار می‌کنیم. باخت را دوست نداریم و همیشه می‌خواهیم پیروز شویم اما گاهی این اتفاق نمی‌افتد، می‌دانیم که در مسیر صحیح هستیم. لیگ قهرمانان بسیار مهم است اما لیگ هم مهم است، قهرمانی در آن باورنکردنی بود. حالا نوبت لیگ قهرمانان است و ما برای رسیدن به فینال و موفقیت، می جنگیم و می جنگیم."

1470