رونمایی کاپیتان رئال مادرید از خالکوبی جدیدش: شش، چهارده و آدریانو!

رونمایی کاپیتان رئال مادرید از خالکوبی جدیدش: شش، چهارده و آدریانو!

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان  رئال مادرید به تازگی صاحب چهارمین فرزندش به نام "ماکسیمو آدریانو" شده است. راموس تولد فرزند جدیدش را با یک خالکوبی جدید روی سینه خود جشن گرفته است. هفته گذشه فرزند جدید رئال متولد شد که کاپیتان رئال مادرید هم بخش دوم نام وی یعنی آدریانو را روی بدنش خالکوبی کرد.

به گزارش فوتبالی، مدافع رئال مادرید یکی از علاقمندان به خالکوبی است که در سالهای اخیر طرح های زیادی را روی بدنش حکاکی کرده است، از رویدادهای مهم گرفته تا یاد گرفتن از نزدیکان و عزیزانش. 

راموس به تازگی تصویری از خودش در سالن بدنسازی خانه اش و بعد از تمرین کردن منتشر کرده است که نپوشیدن پیراهن توسط وی باعث شده تا هوادارانش خالکوبی های زیادی را ببینند. راموس جدا از "آدریانو" چند خالکوبی دیگر هم روی سینه اش داشته است. کاپیتان از دو عدد 6 و 14 استفاده کرده است که خیلی از هواداران در تلاش هستند تا رمزگشایی کنند و بفهمند که دلیل اشاره به این دو عدد چه بوده است. از سویی راموس به زبان انگلیسی روی بدن خودش نوشته است:"اعتراف می کنم که زندگی کرده ام." که البته نام کتاب خاطرات پابلو نرودا، نویسنده سرشناس شیلیایی است. سرجیو همچنین کمی پایین تر تصویری از حضرت عیسی (ع) را روی بدن خود حکاکی کرده است.

البته هواداران راموس دو خالکوبی جدید هم دور گردن وی و روی شانه هایش مشاهده کرده اند. راموس به زمان انگلیسی از عبارت های "بابا" و "مامان" استفاده کرده تا بدین ترتیب به والدین خود هم ادای احترام کند.

4125