کاپیتان رئال مادرید در «حالت تعطیلات» قرار گرفت

کاپیتان رئال مادرید در «حالت تعطیلات» قرار گرفت

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید جمعه هفته گذشته در مقابل منچسترسیتی شکست خورد و از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت تا بازیکنان رئال مادرید زودتر از حد انتظار تعطیلات خود را آغاز کنند. خیلی از بازیکنان رئال مادرید این روزها سعی می کنند که از تعطیلات نهایت بهره را ببرد تا با آمادگی کامل در فصل 21-2020 حضور پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید توانست فصل را با دو جام یعنی لالیگا و سوپرجام اسپانیا به اتمام برساند و هر چند که در اروپا موفق نبود اما هواداران حس خوبی نسبت به فصل تیمشان داشتند چرا که برای اولین بار بعد از رفتن رونالدو توانستند یک جام بزرگ یعنی لیگ اسپانیا را به دست بیاورند. 

سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید که قطعا یکی از بهترین های فصل رئال مادرید بود و عملکرد درخشانی را ارائه داده، ویدیوی از خودش در صفحه اینستاگرامش با 40 میلیون هوادار منتشر کرده است. راموس در این ویدیو که پس زمینه دریا و پرچم اسپانیا را دارد به نظر می رسد که مثل سایر هم تیمی هایش به قایق تفریحی رفته و از آفتاب گرفتن لذت می برد. مدافع میانی رئال مادرید به تازگی صاحب چهارمین فرزندش ماکسیمو آدریانو شده که ترجیح داده برای استراحت کردن به آندلوس برود. او شب گذشته نیز به همراه دوستانش به رستورانی به نام "تولوم" رفته بود تا از صرف شام لذت ببرد.

4125