آمار سپاهان بهتر از استقلال؛ اما سه امتیاز برای آبی‌ها

آمار سپاهان بهتر از استقلال؛ اما سه امتیاز برای آبی‌ها

خبرگزاری فوتبالی- استقلال موفق شد در یک بازی حساب شده و منطقی سه امتیاز را به حساب خود واریز کند.

به گزارش فوتبالی، دیشب استقلال و سپاهان در تهران به مصاف هم رفتند. در این دیدار پر تنش استقلال در نیمه اول با اخراج آرش رضاوند 10نفره شد اما در نیمه دوم موفق شد 2گل را وارد دروازه پیام نیازمند و سپاهان کند و تیم اصفهانی هرچه تلاش کرد نتوانست از شکست خارج از خانه برابر استقلال 10 نفره فرار کند در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خورد.

وقتی به آمار این بازی نگاه می کنیم متوجه می شویم استقلال توپ و میدان را به سپاهان داد اما سه امتیاز را برای خود به خود نگه داشت.

استقلال در این بازی آمار مالکیت توپ 44 درصدی، 382 پاس و دقت پاس 83 درصدی و 5 شوت که فقط یکی از آنها در چارچوب بوده را به نام خود ثبت کرده در مقابل سپاهان با ثبت 56 درصد مالکیت توپ، 510 پاس با دقت 85 درصد و 10 شوت و چهار شوت در چارچوب آماری به مراتب بهتر نسبت به استقلال داشته است.

چند روز پیش درفوتبالی برای شما نکات آماری استقلال را در بازی های اخیر نوشتیم و خروجی آن گزارش این بود که شاگردان فرهاد مجیدی از نظر درصد مالکیت توپ، پاس و شوت؛ روز به روز بهتر شده اند اما با آماری که در بالا خواندید استقلال با توجه به 10 نفره شدن در نیمه اول بازی با سپاهان از نظر آماری نسبت به بازی های قبل خود عملکرد ضعیف تری داشت اما یک سه امتیاز حساس را در خانه نگه داشت تا برای نایب قهرمانی در لیگ نوزدهم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار بماند. 

9697