بررسی نکات آماری آبی‌ها در دوران پسا کرونا/ استقلال از 393 به 575 هم رسید

بررسی نکات آماری آبی‌ها در دوران پسا کرونا/ استقلال از 393 به 575 هم رسید

خبرگزاری فوتبالی- استقلال بعد از آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر در بحثت تعداد پاس و مالکیت توپ سیر صعودی داشته است.

 به گزارش فوتبالی، در این گزارش آمار درصد مالکیت و تعداد پاس های استقلال را در 6 بازی اخیر بررسی می کنیم.

فولاد خوزستان – استقلال(هفته هفدهم)

استقلال در بازی عقب افتاده هفته هفدهم مقابل فولاد خوزستان با نتیجه2-1شکست خورد. آّبی ها در آن بازی با 393 پاس دادند و  فولادی با 508 پاس آمار بهتری نسبت به استقلال داشتند. مالکیت توپ برای استقلال در این دیدار 45 درصد بود و دقت پاس آنها 68 درصد و تعداد شوت به سمت دروازه 5 ،اما فولادی‌ها در این دیدار با مالکیت 55 درصدی و دقت پاس 74 درصد و 13 شوت از استقلال کاملا برتر بودند.

استقلال - سایپا(هفته بیست و دوم)

استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت و در نهایت با نتیجه 1-1 متوقف شد.

آبی‌ها در آن دیدار آمار575 پاس را ثبت کردند که بالاترین تعداد پاس آنها در 6 بازی اخیر بوده است و سایپا در این دیدار فقط 306 پاس داده بود. مالکیت 61 درصدی استقلال دربرابر مالکیت 39 درصدی سایپا برای پیروزی در این دیدار کافی نبود و استقلال از 10 شوتی که به سمت دروازه سایپا شلیک کرد فقط به یک گل رسید. دقت پاس استقلالی‌ها در این دیدار 84 درصد بود.

استقلال – تراکتور(هفته بیست و چهارم)

شاگردان مجیدی در ایستگاه بیست و دوم لیگ برتر در تهران به مصاف تراکتور رفتند و در این دیدار به نتیجه صفر - صفر رسیدند.

استقلال در این دیدار از نظر تعداد پاس و مالکیت نسبت به بازی قبلی خود افت کرد. آبی‌ها در این دیدار با آمار 409 پاس و مالکیت توپ 50 درصدی و دقت پاس 81 درصدی، 14 شوت را به سمت دروازه رشید مظاهری شلیک کردند اما این آمار برای استقلالی ها منجر به کسب سه امتیاز نشد. تراکتوری‌ها در این دیدار آمار 415 پاس و دقت پاس84 درصدی، 6 شوت به سمت دروازه حسین حسینی داشتند و  به یک امتیاز این دیدار اکتفا کردند.

صنعت نفت آبادان – استقلال( هفته بیست و پنجم) 

استقلال در آبادان موفق شد با نتیجه 2-0میزبان خود را شکست دهد. هر چند در این دیدار درصد مالکیت و تعداد پاس صنعت نفت بهتر بود اما سه امتیاز به حساب آبی های تهران واریز شد.

مالکیت توپ 48 درصدی، 394 پاس با دقت 82 درصد و 8 شوت کافی بود تا استقلال پیروز این دیدار باشد. صنعت نفت در این دیدار آمار بهتری را با درصد مالکیت 52 درصد، 421 پاس با دقت 84 درصد و 14 شوت به نام خود ثبت کرد اما این موضوع دردی از آنها دوا نکرد.

استقلال – نساجی ( هفته بیست و ششم)

استقلال در بازی هفته بیست و ششم در خانه مقابل نساجی با نتیجه یک – یک متوقف شد. شاگردان فرهاد مجیدی در این دیدار با درصد مالکیت 59 درصد، 516 پاس با دقت 83 درصد و 10 شوت آمار بهتری را نسبت به نساجی ثبت کردند.

 شاگردان محمود فکری در این دیدار با ثبت آمار مالکیت 41 درصد، 300 پاس با دقت 75 درصد اصلا و 7 شوت هرچند آمار ضعیفی داشتند اما به یک تساوی با ارزش دست پیدا کردند.

پارس جنوبی جم - استقلال (معوقه هفته بیست و سوم)

استقلال در دیدار شب گذشته مقابل پارس جنوبی جم یکی از بهترین عملکرد های خود را از حیث آمار مالکیت و تعداد پاس را در دوران پساکرونا داشته‌اند. استقلال در این دیدار با درصد مالکیت 55 درصد، 533 پاس با دقت 85 درصد و 19 شوت آمار خوبی را به نام خود ثبت کرد و پارس جنوبی با مالکیت45 درصد، 407 پاس با دقت 80 درصد و 12 شوت مقابل استقلال هیچ دست آوردی نداشت.

با دقت در این آمار متوجه می شویم استقلال همچنان در بازی های خود نوسان دارد اما نکته جائز اهمیت در مورد استقلال این بوده است که آنها در این مدت روند مثبتی را در پیش داشته و هواداران این تیم می توانند به چهار بازی پیش روی آنها در لیگ برتر امیدوار باشند.

9697