خبر خوش برای پی‌اس‌جی: امباپه به بازی مقابل آتالانتا می‌رسد

خبر خوش برای پی‌اس‌جی: امباپه به بازی مقابل آتالانتا می‌رسد

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می رسد که کیلیان امباپه به طور کامل از مصدومیت خود ریکاوری کرده است و به بازی مقابل سن اتین می رسد. اکیپ گزارش داده است که بازیکن فرانسوی می تواند مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر اخباری در مورد غیبت قطعی امباپه در بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا مطرح شده بود اما حالا شرایط عوض شده است. این مهاجم در شرایط خوبی قرار دارد و به نظر می رسد که با آمادگی کامل به این دوئل اساسی خواهد رسید.

کیلیان امباپه گفته است که قطعا فصل آینده در پی اس جی خواهد ماند که اما بعد از آن ممکن است شرایط برایش دستخوش تغییر شود. در حقیقت رئال مادرید در نظر دارد که امباپه را در سال 2021 یعنی یک سال مانده به اتمام قراردادش با پی اس جی به خدمت بگیرد. بازیکن فرانسوی در سال 2022 بازیکن ازاد خواهد شد و به همین خاطر پی اس جی چاره ای جز فروختنش ندارد چرا که در غیر این صورت مجبور می شوند که او را در سال 2022 به صورت رایگان از دست بدهند. امباپه انگیزه زیادی دارد تا به پی اس جی برای قهرمانی چمپیونزلیگ کمک کند که مسیر این تیم امسال چندان سخت نیست. آنها در ابتدا باید به مصاف آتالانتا بروند و اگر صعود کنند، در نیمه نهایی ممکن است به مصاف اتلتیکو بروند.

4125