مثلث MNM که پاریسن ژرمن به طور کامل آن را از دست داد

مثلث MNM که پاریسن ژرمن به طور کامل آن را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - با رفتن کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن در انتهای فصل، پاریسی ها مثلث خط حمله ویژه خود را که با سر و صدای زیادی آن را ایجاد کرده بودند، به طور کامل از دست می دهند.

به گزارش فوتبالی ، مثلث لیونل مسی، نیمار جونیور و کیلیان امباپه در خط حمله پاری سن ژرمن که با عنوان MNM شناخته می شد به طور کامل از بین رفته است. لیونل مسی در تابستان قبلی از پاری سن ژرمن جدا شد و راهی اینتر میامی شد. نیمار جونیور هم با جدایی از پی اس جی تصمیم گرفت که راهی الهلال عربستان شود. اکنون کیلیان امباپه هم به ناصر الخلیفی گفته است که دیگر قصدی برای تمدید کردن قرارداد خودش با پاری سن ژرمن ندارد و به این ترتیب این بازیکن هم در انتهای فصل به عنوان یک بازیکن آزاد پاری سن ژرمن را ترک می کند و به نظر می رسد که راهی رئال مادرید شود.

مسی در تابستان 2021 بود که از بارسلونا جدا شد و راهی پاری سن ژرمن شد و با نیمار جونیور و کیلیان امباپه هم‌تیمی شد و به این ترتیب مثلث MNM در خط حمله پاری سن ژرمن شکل گرفت. هدف اصلی پاری سن ژرمن از تشکیل این مثلث این بود که بتواند به قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برسد اما چنین اتفاقی رخ نداد و این مثلث هم به پایان کار خود در پی اس جی رسید.

1470