مدیر ناپولی: اوسیمهن را به آزمون ترجیح دادیم

مدیر ناپولی: اوسیمهن را به آزمون ترجیح دادیم

خبرگزاری فوتبالی - ناپولی دیروز خرید ویکتور اوسیمهن مهاجم نیجریه ای را به عنوان گران ترین خرید تاریخ این باشگاه نهایی کرد. در حقیقت تیم ایتالیایی برای جذب این مهاجم از لیل 50 میلیون یورو نقد به علاوه 10 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد هزینه کرد. از سویی چهار بازیکن به ارزش 20 میلیون یورو نیز از ناپولی راهی لیل شدند : کرنزیس دروازه بان و مانزو، پالمیری و لیگوری از تیم جوانان. در حقیقت اوسیمهن قرار است که جانشین میلیک شود که با یوونتوس مذاکره کرده است. بدین ترتیب درها به روی لوکا یوویچ و سردار آزمون برای حضور در ناپولی بسته شد.

به گزارش فوتبالی، ناپولی با نمایندگان لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید و سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت هم ملاقات کرده بود اما در نهایت اوسیمهن را انتخاب کردند. دلارنتیس مدیر باشگاه ناپولی در این باره گفت:" با رمضانی وکیل یوویچ دیدار کردیم و می توانستیم یوویچ یا سردار آزمون را از زنیت بخریم. اما وقتی که مذاکرات با اوسیمهن جدی شد، به سراغش رفتیم و او را انتخاب کردیم."

یوویچ البته همچنان می تواند به گزینه های دیگر نظیر میلان فکر کند. مهاجم صرب می تواند جانشین زلاتان ابراهیموویچ در ترکیب روسونری ها شود چرا که ماندن ایبرا در سن سیرو چندان قطعی نیست.

4125