موضع رییس ناپولی در قبال فروش اوسیمهن

موضع رییس ناپولی در قبال فروش اوسیمهن

پایگاه خبری فوتبالی - اورلیو دی لورنتیس رییس باشگاه ناپولی به هواداران این تیم اطمینان داد که ویکتور اوسیمهن در فصل آینده نیز در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، ویکتور اوسیمهن در تابستان 2022 به ناپولی پیوست و توانست همراه با این تیم دست به کار بسیار بزرگی بزند و قهرمان سری آ شود. اوسیمهن بدون شک، یکی از کلیدی ترین مهره‌های تیم لوچانو اسپالتی به شمار می رفت و حتی توانست آقای گل سری آ نیز بشود. این عملکرد خیره کننده باعث شد تا تیم‌های بزرگ اروپایی همچون پاریسن ژرمن، منچستریونایتد، چلسی و لیورپول به جذب او علاقه‌مند شوند. دی لورنتیس قبلاً اعلام کرده که برای فروش ستاره نیجریه‌ای خود حداقل 150 میلیون یورو می خواهد. 

دی لورنتیس به گاتزتا دلو اسپورت گفت: "ما فصل آینده نیز ویکتور اوسیمهن را در لباس ناپولی خواهیم دید و از این بابت مطمئنم. اگر یک پیشنهادی بهتر از پیشنهادات زشت و وقیح قبلی به دست ما برسد، ما به مسیر خود ادامه خواهیم دید و دوباره استعدادهای بزرگی به ناپولی خواهیم آورد. دقیقاً همان کاری که با کوارتسخلیا و اوسیمهن انجام دادیم."

ویکتور اوسیمهن در حال حاضر تا سال 2025 با ناپولی قرارداد دارد و به نظر نمی رسد که باشگاهی بخواهد برای جذب او 150 میلیون یورو بپردازد.

4416