پی اس جی (6) 0-0 (5) لیون؛ جام سوم 2020 با هنرنمایی کیلور ناواس

پی اس جی (6) 0-0 (5) لیون؛ جام سوم 2020 با هنرنمایی کیلور ناواس

خبرگزاری فوتبالی - پاریسن ژرمن در غیاب کیلیان امباپه توانست در فینال جام حذفی اتحادیه فرانسه پیروز شود و سه گانه جام های داخلی خود را مطابق انتظار تکمیل کند.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی در طول بازی حملات زیادی در مقابل دروازه لیون داشت اما دروازه بان تیم لیون درخشان ظاهر شد و توانست با بسته نگه داشتن دروازه اش شب خوبی داشته باشد. در حقیقت دوئل 120 دقیقه ای پی اس جی و لیون گل نداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. هر دو تیم پنج پنالتی اول خود را به گل تبدیل کردند اما کیلور ناواس پنالتی ششم را مهار کرد و سارابیا ضربه خود را گل کرد تا پی اس جی سه گانه داخلی خود را در غیاب ستاره مصدوم تیمش یعنی امباپه تکمیل کند.

حالا پی اس جی تمرکز خود را روی چمپیونزلیگ خواهد گذاشت تا بتواند شگفتی سازی کند و فصل را با چهار جام به اتمام برساند. پی اس جی به نظر می رسد که بعد از قرنطینه شرایط خوبی دارد. آنها هفته گذشته جام حذفی فرانسه را با غلبه بر سن اتین کسب کردند و این بار نوبت جام اتحادیه بود تا تیم توخل را با روحیه ای مضاعف آماده مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کند. این اولین محک پی اس جی بدون امباپه بود که دی ماریا در کنار امباپه و نیمار در خط حمله جای گرفت.

4125