یک تیم آمریکایی به دنبال خرید سوارز؛ مهاجم بارسلونا راهی MLS می‌شود؟

یک تیم آمریکایی به دنبال خرید سوارز؛ مهاجم بارسلونا راهی MLS می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - لوئیز سوارز 33 ساله یکی از بهترین گلزنان تاریخ بارسلونا است. این بازیکن تا سال 2021 قرارداد دارد اما بندی در قراردادش وجود دارد که اگر فصل آینده در 60 درصد بازیها حضور پیدا کند، قراردادش به صورت اتوماتیک تا سال 2022 تمدید خواهد شد. در حقیقت این بازیکن نه تنها می خواهد فصل بعد در بارسا باشد بلکه امیدوار است که تا جام جهانی بعدی هم بخشی از ترکیب کاتالان ها باشد.

به گزارش فوتبالی، البته سوارز برای ترک بارسلونا پیشنهادهایی دارد و به گفته موندودپورتیوو یک تیم آمریکایی به صورت جدی شرایط جذب سوارز را زیر نظر گرفته است. حضور در لیگ آمریکا برای سوارز گزینه جذابی است اما این بازیکن فکر می کند که هنوز توان حضور در سطح اول فوتبال اروپا را دارد و برایش خیلی زود است که بخواهد به چنین پیشنهادی پاسخ مثبت بدهد.

به نظر می رسد که اینتر میامی با مالکیت دیوید بکام یکی از گزینه های جدی برای خرید لوئیز سوارز باشد. به هر صورت به نظر می رسد که احتمال این که سوارز روزی در لیگ فوتبال امریکا یا MLS بازی کند کم نیست اما این اتفاق شاید به این زودی ها رخ ندهد و شاید حداقل دو سال دیگر مجبور باشیم تا برای چنین اتفاقی منتظر بمانیم. البته شاید خرید گزینه هایی نظیر لوتارو توسط بارسلونا جا را برای سوارز در فصل آینده تنگ کند.

4125