فریبا: مطمئنم قایدی گلزن استقلال به سپاهان است

فریبا: مطمئنم قایدی گلزن استقلال به سپاهان است

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد مهدی قایدی در بازی با سپاهان برای این تیم گلزنی می کند.

به گزارش فوتبالی، بهتاش فریبا در خصوص برتری شب گذشته استقلال برابر پارس جنوبی اظهار داشت: بازی خوبی بود. به خصوص این که استقلال در نیمه اول خوب بازی کرد و  در نیمه دوم تحت تاثیر گرما افت داشت اما در این بازی ترکیب استقلال به درستی انتخاب شده بود. ستون  این تیم در زمین عملکرد خوبی داشت. کریمی، ریگی، مطهری و اسماعیلی دوندگی خیلی خوبی در زمین داشتند و همین مسئله هم به استقلال بیشتر کمک کرد.

وی در ادامه افزود: من قبل از بازی هم گفتم استقلال این بازی را می برد و به رده دوم می رود. حالا از این به بعد حفظ این جایگاه مهم است که استقلالی‌ها باید در بازی های بعدی هم تیم برنده باشند.

فریبا در خصوص بازی با سپاهان اظهار داشت: این بازی، بازی ۶ امتیازی است و استقلالی‌ها اگر برنده این دیدار باشند شرایط خیلی بهتری را به دست می آورند. البته امیدوارم حال آقای قلعه نویی هم زودتر خوب شود و ایشان به آغوش خانواده شان باز گردند.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با وضعیت مهدی قایدی گفت: وقتی یک تیم نمی برد، بیشترین فشار به بازیکنانی می آید که در چشم هستند و تاثیر گذار. قایدی هم در هفته های اخیر تحت تاثیر این مسئله قرار گرفت و فشار زیادی روی او بود. اما من با اطمینان می گویم که قایدی در بازی با سپاهان گل می زند. او همان طور که در بازی رفت برای استقلال گل زد در بازی برگشت هم گل خواهد زد که امیدوارم این گلزنی با برد استقلال همراه شود.

4040