پیشنهاد 30 میلیونی چلسی برای خرید مدافع چپ سابق بارسلونا

پیشنهاد 30 میلیونی چلسی برای خرید مدافع چپ سابق بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - چلسی دوباره برای جذب کوکوریا دست به کار شده است. باشگاه انگلیسی در ماه مارس با این بازین خبر رسیده بود و حالا گفته می شود که تیم رومن آبراموویچ حاضر شده تا برای این مدافع - هافبک چپ 22 ساله مبلغی در حدود 30 میلیون یورو هزینه کند.

به گزارش فوتبالی، بن چیلول از لستر گزینه محبوب چلسی بود اما درخواست 90 میلیونی برای فروش وی باعث شد تا فرانک لمپارد قید این گزینه را بزند و به سراغ کوکوریا برود، ملی پوش تیم زیر 21 سال اسپانیا که بازیکن سختکوشی است و قابلیت حضور در پست های مختلف را دارد. او توان حضور در پست دفاع کناری و وینگر را دارد و بازیکن توانمندی به شمار می رود. 

کوکوریا در فصل گذشته به صورت قرضی از بارسلونا به ختافه ملحق شد اما تیم مادریدی با پرداخت ده میلیون یورو قرارداد وی را به حالت قطعی در آورد. بارسلونا همچنان ده درصد از حق انتقال وی را در اختیار دارد و به طور مثال اگر کوکوریا با 30 میلیون یورو  به چلسی بپیوندد، سه میلیون یورو از این مبلغ به تیم کاتالان می رسد. به هر صورت به نظر می رسد که این دفاع کناری آماده جهش بزرگ دوران فوتبالش است و قطعا حضور در استمفوردبریج می تواند گام مهمی برایش باشد تا جایگاهش در تیم ملی اسپانیا را هم تثبیت کند.

4125