یک توصیه به فرهاد بر اساس جمله خودش؛ روی برنده شدن تمرکز کن آقای مجیدی!

یک توصیه به فرهاد بر اساس جمله خودش؛ روی برنده شدن تمرکز کن آقای مجیدی!

خبرگزاری فوتبالی- در روزهایی که استقلال چالش های مختلفی را پشت سر می گذارد، رقیب سنتی آنها در قهرمانی پوکر کرد و حالا طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی حسابی برای استقلالی ها کری می خوانند.

به گزارش فوتبالی، بعد از عملکرد ناموفق مدیران استقلال در سال‌های اخیر، در دوران مدیریت امیرحسین فتحی و معاونت علی خطیر، یک مربی خارجی نه چندان گرانقیمت به نام استراماچونی به استقلال آمد. 

هواداران آبی درابتدای فصل از قرار گرفتن تیم استراماچونی حتی با وجود چند مساوی و باخت استقلال، صبور ماندند تا استراماچونی تیمش را بسازد و در ریل موفقیت قرار بگیرد که ناگهان مربی ایتالیایی از عدم اجرای تعهدات مدیران استقلال در واریز حقوقش خبر داد و برای آنها یک فرجه در نظر گرفت تا شرایط و مسیرپرداخت دستمزدش در شرایط صحیح انجام شود اما در نهایت شرایط تحریم ها و همچنین بدقولی هایی که در باشگاه‌های ایرانی به یک سنت تبدیل شده، باعث شد تا آندره آ ایران را ترک کند و امید استقلالی ها دوباره نا امید شود.

تصمیم گیرندگان در خصوص استقلال، فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی استقلال انتخاب کردند و هواداران تیم آبی پوش پایتخت چندان از این اتفاق راضی به نظر نمی رسیدند و حالا بعد نوسان در نتیجه گیری تمایل چندانی به ادامه مسیر با مربی خود ندارند.

 محبوبیت فرهاد مجیدی در دوران بازی برکسی پوشیده نیست همانطور که علیرضا منصوریان محبوب بود؛ اما وقتی یک تیم با سرمربیگری ستارگان دوران بازی زمین می خورد، بازی آنها در مستطیل سبز فراموش می شود و صبر هواداران لبریز!

 اینکه سرنوشت مجیدی همچون منصوریان می شود یا نه را کسی نمی داند اما مجیدی تیمی را تحویل گرفت که در جدول رده بندی شرایط خوب و شانس زیادی برای قهرمانی داشت. 

مجیدی در این مدت سعی کرده است استقلال را موفق و آینده دار نشان بدهد و همه می دانیم با تلاش و کوشش می شود لستر سیتی بود و قهرمان لیگ جزیره شد، می شود استقلال خوزستان بود و قهرمان لیگ برتر آن هم با بازیکنان گمنام شد، اما بعید است مربیان تیم هایی که از آنها نام برده بردیم روی تیم هایشان که برنده بودند، تمرکز نکرده باشند. 

تمرکز روی تیم برنده، برد به ارمغان می آورد. این جمله به نظر ساده برای خود مجیدی است. 

مجیدی که این روزها به کنفرانس خبری نمی رود در کنفرانس خبری پیش از آخرین دربی پایتخت در پاسخ به این سوال که در غیاب دیاباته آیا ممکن است روند هجومی این تیم تحت تاثیر قرار بگیرد، گفت:« فراموش نکنید تیم‌های برنده همیشه روی برد تمرکز می‌کنند و تیم‌های بازنده کارشان این است که حواسشان به تیم‌های برنده است.» 

به نظر می رسد مجیدی برای رسیدن به موفقیت باید فلسفه اش را تغییر دهد و روی برد تمرکز کند نه اینکه تیمش را تیم برنده بداند، زیرا برای برنده شدن تمرکز و تلاش لازم است نه اینکه خود را از پیش برنده بدانی!



سعید لطفی/ خبرگزاری فوتبالی
9697