سوال روز/ چرا برنامه 3 هفته پایانی لیگ برتر و جام حذفی اعلام نمی‌شود؟

سوال روز/ چرا برنامه 3 هفته پایانی لیگ برتر و جام حذفی اعلام نمی‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی- در حالی که تیم ها 26 هفته از مسابقات لیگ برتر را پشت سر گذاشته برنامه 3 هفته پایانی لیگ برتر هنوز اعلام شنده است.

به گزارش فوتبالی، هفته بیست و هفتم لیگ برتر جمعه10 و شنبه 11مرداد برگزار می شود به این ترتیب تا پایان لیگ نوزدهم فقط سه هفته باقی خواهد ماند اما برنامه این بازی ها هنوز اعلام نشده است. 

علاوه بر برنامه بازی های لیگ برتر برنامه بازی های باقی مانده در جام حذفی هم اعلام نشده و کسی نمی داند بازی عقب افتاده استقلال سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی چه زمانی برگزار می شود و زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقات مشخص نیست.

با تمام توضیحاتی که در بالا خواندید باید این نکته را خاطرنشان کنیم که ای اف سی زمان بازی های معوقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را که به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار خواهد شد را مدت هاست اعلام کرده اما پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو تیم های ایرانی حاضر در این رقابت ها که در لیگ برتر ایران در کورس بالای جدول هستند و 3 تیم از میان آنها در جام حذفی حضور دارند هنوز از زمان بازی ها باقی مانده خود در لیگ برتر و جام حذفی اطلاعی ندارند.

پرسپولیس در لیگ برتر قهرمانی خود را مسجل کرده است و تیم های سپاهان، تراکتور، استقلال و شهرخودرو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از مسیر لیگ برتر تلاش می کنند.

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی استقلال وسپاهان به مصاف یکدیگر می روند و پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجد سلیمان در نیمه نهایی منتظر مشخص شدن برنده دیدار استقلال و سپاهان هستند تا ادامه این رقابت ها پیگیری شود.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو از 24 شهریور باید در قطر دیدار های باقی مانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند اما فدارسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ هنوز زمان دیدار های باقی مانده داخلی این تیم ها را اعلام نکرده اند این موضوع ممکن است به ضرر تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

9697