فروش پیراهن مشکی بارسلونا از دوشنبه آغاز می‌شود

فروش پیراهن مشکی بارسلونا از دوشنبه آغاز می‌شود

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در نظر دارد که از روز دوشنبه فروش پیراهنش در فصل 21-2020 را آغاز کند. این پیراهن به رنگ مشکی خواهد بود. پیراهنی که بر خلاف پیراهن اول با دو اسم مختلف عرض هی مشود: پیراهن Match که باکیفیت تر و گران تر است و پیراهن Stadium  که اقتصادی تر و ارزان تر است.

به گزارش فوتبالی، به علت مشکلاتی که در کارخانه نایکی ایجاد شده است، برای پیراهن اصلی بارسلونا هنوز نوع Match که ارزان تر و اقتصادی تر است، فروخته نمی شود. نایکی مجبور شده تا پیراهن هایی که در ابتدا تولید کرده بود را از بازار جمع کند و پیراهن های جدیدی تولید کند. اما برای پیراهن دوم چنین مشکلی وجود نخواهد داشت.

پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 20-2019 قرار است که به رنگ مشکی با لوگوی طلایی باشد و عرضه آن در فروشگاه های رسمی نایکی و بارسلونا از دوشنبه خواهد بود.  این پیراهن شباهت قابل توجهی به پیراهن کاتالان ها در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 14-2013 دارد که در آن فصل نیز لباس مشکی رنگ به تن می کردند.

بارسلونا و نایکی به خاطر مشکلاتی که در عرضه پیراهن امسال ایجاد شده بود، دچار اختلافی شدید شدند و تیم کاتالان این کمپانی سرشاس را تهدید به شکایت کرده و غرامت 20 تا 25 میلیون یورویی طلب کرده است.

4125