دیپورتیوو لاکرونیا سقوط به دسته ۳ را قبول ندارد؛ لیگ فصل بعد را ۲۴ تیمی کنید!

دیپورتیوو لاکرونیا سقوط به دسته ۳ را قبول ندارد؛ لیگ فصل بعد را ۲۴ تیمی کنید!

خبرگزاری فوتبالی – تیم دیپورتیوو لاکرونیا بابت اتفاقات هفته آخر لالیگا ۲ ناراحت است اما اعلام کرده برای حل چنین مشکلی راه حلی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، در بازی‌های هفته پایانی لالیگا ۲، قرار بود تمام دیدارها هم‌زمان برگزار شود تا در حق تیم‌هایی که شانس ماندن در لیگ را داشتند و تیم‌هایی که می‌توانستند به پلی‌آف صعود به لالیگا برسند اجحاف نشود اما دیدار دیپورتیوو لاکرونیا مقابل فوئنلابرادا به دلیل ابتلای ۱۲ بازیکن از لاکرونیا به تعویق افتاد. بازی‌های دیگر برگزار شد تا لاکرونیا با توجه به نتایج به دست آمده و بدون اهمیت به نتیجه بازی خودش به لیگ ۳ سقوط کند اما فوئنلابرادا شانس این را داشته باشد تا در صورت کسب یک تساوی مقابل دیپورتیوو به پلی‌آف صعود کند.

در همین زمینه دیپورتیوو اعلام کرده تمام بازی‌ها باید در یک شرایط برابر و هم‌زمان برگزار شود. آن‌ها از لحاظ ریاضی حتی با برگزار دیدار معوقه هم نمی‌توانند در لالیگا ۲ بمانند اما باور دارند به دلیل مشکل به وجود آمده باید لالیگا ۲ فصل آینده با حضور ۲۴ تیم (در حال حاضر این لیگ ۲۲ تیمی است) برگزار شود.  هنوز تاریخ بازی لاکرونیا اعلام نشده اما آن‌ها قصد دارند در زمین مسابقه حاضر نشوند. فرناندو ویدال، رئیس باشگاه دیپورتیوو هم باور دارد مسئولین لالیگا به فدراسیون فوتبال اسپانیا فشار آورده‌اند که با وجود ابتلای بازیکنان آن‌ها به کرونا، بقیه بازی‌ها برگزار شود و دیپورتیوی‌ها بازی خود را بعدا انجام دهند.

1101