دیپورتیوو لاکرونیا کرونایی شد و به دسته ۳ سقوط کرد

دیپورتیوو لاکرونیا کرونایی شد و به دسته ۳ سقوط کرد

خبرگزاری فوتبالی – تیم دیپورتیوو لاکرونیا بدون اینکه در زمین حاضر شود و بازی‌اش را انجام دهد از سگوندا دیویژن (دسته دوم اسپانیا) حذف شد و به سطح سوم فوتبال اسپانیا سقوط کرد.

به گزارش فوتبالی، در جدول لالیگا ۲، سقوط راسینگ سانتاندر و اکسترمادورا قطعی شده بود اما با توجه به احتلاف کم دیپورتیوو لاکرونیا و نومانسیا با تیم‌ها رده‌های بالایی، ‌این دو تیم می توانستند با برد در بازی‌های خود و شکست تیم‌های بالا، در این لیگ بمانند که این اتفاق رخ نداد. نکته مهم اینجاست بازی دیپورتیوو لاکرونیا به دلیل ابتلای ۱۲ نفر از اعضای تیم به کرونا لغو شد و اصلا این تیم فرصت نکرد برای عدم سقوط تلاش کند، هرچند که این تلاش بی‌نتیجه می‌ماند. در پایین جدول۲۲ تیمی لالیگا ۲ حالا پونفرادینا با ۵۱ امتیاز در رده هجدهم قرار گرفته و در لالیگا ۲ می‌ماند، ‌اما نومانسیا با ۵۰ امتیاز و دیپورتیوو لاکرونیا با ۴۸ امتیاز (۱ بازی کمتر و تفاضل -۱۸) حذف می‌شوند و به سطح سوم فوتبال اسپانیا سقوط می‌کنند.

از سوی دیگر البته بازی دیپورتیوو لاکرونیا باید بازی خود مقابل فوئنلابرادا را انجام دهد. زیرا در لالیگا ۲، چهار تیم از رده سوم تا ششم با هم مسابقات پلی‌آف برگزار می‌کنند تا تیم سوم صعود کننده به لالیگا مشخص شود و فوئنلابرادای رده هشتمی برای رسیدن به جمع آن چهار تیم تنها به یک تساوی نیاز دارد.

1101