درخواست دیپورتیوو لاکرونیا برای تعویق مسابقات فوتبال در اسپانیا

درخواست دیپورتیوو لاکرونیا برای تعویق مسابقات فوتبال در اسپانیا

خبرگزاری فوتبالی – تیم دیپورتیوو لاکرونیا درخواست کرده تا تاریخ آغاز مسابقات فصل جدید فوتبال اسپانیا ۲۱-۲۰۲۰ به تعویق بیفتد زیرا آن‌ها هنوز مصرند فصل بعد لالیگا ۲ با ۲۴ تیم برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، مسابقات دسته دوم فوتبال اسپانیا با نام لالیگا ۲،‌ امسال درگیر حاشیه‌های فراوانی در هفته‌های پایانی بود. به دلیل ابتلای چند بازیکن به کرونا، دیدار فوئنلابرادا و دیپورتیوو لاکرونیا به تعویق افتاد. این دیدار برای دیپورتیوو بسیار حساس بود زیرا می‌توانست در صورت برد در این بازی و شکست همزمان رقبا در لالیگا ۲ بماند.

پس از انجام بحث‌های فراوان این بازی برگزار شد و در آن دیپورتیوو ۲-۱ برنده شد اما نتوانست در لیگ بماند. این تیم قبل از انجام برگزاری بازی پیشنهاد کرده بود فصل آینده رقابت‌های لالیگا ۲ به جای ۲۲ تیم با ۲۴ تیم برگزار شود که با مخالفت مسئولین مواجه شده بود. حالا اما بازهم مدیران دیپورتیوو به اعتراضاتشان ادامه می‌دهند.

این باشگاه در بیانیه‌ای علیه وزارت ورزش اسپانیا اعلام کرده یک بی‌عدالتی صورت گرفته و تمام مدارک باید توسط شخصی بی‌طرف مورد بررسی قرار گیرد.

این بیانیه پس از رد شدن درخواستشان مبنی بر ۲۴ تیمی شدن صادر شده اما جدیدترین حربه آن‌ها درخواست برای به تعویق انداختن لیگ است تا شاید از طریق مراجع قانونی بتوانند مسئولین را راضی کنند،‌ فصل بعد ۲۴ تیمه شود و دیپورتیوو هم در لالیگا ۲ حضور داشته باشد.

1101