پاداش ویژه شهرخودرو برای ۵ بازی باقیمانده لیگ برتر

پاداش ویژه شهرخودرو برای ۵ بازی باقیمانده لیگ برتر

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم صحبتهای فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو را از قول کانال تلگرامی این باشگاه برایتان نقل می‌کنیم:

  • امسال با تيم دوم جدول فقط دو امتياز فاصله داریم و مهمتر از آن اینکه با رقبای خود بازی رو در رو و ۶ امتیازی در پیش داریم و همین باعث می‌شود سرنوشت شهرخودرو دست خودش باشد. سه بازی از پنج بازی را میزبان هستیم ضمن اینکه رقبای ما نیز در ادامه لیگ بازی‌های رودررو داشته و به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم شانس کسب رتبه‌ای بالاتر از سال گذشته را هم داشته باشیم. پاداش‌های ويژه برای اين بازی‌ها گذاشته‌ايم.
  • خوشحالم كه یک مربی جوان به فوتبال ایران معرفی کردیم و در مجموعه شهرخودرو اين اتفاق افتاد چون آقاي سرآسيايي پیش از این در پست‌های سرپرستی و مدیریتی فعاليت داشت اما شهرخودرو به ايشان اعتماد كرد و يك مربي به فوتبال ايران معرفی شد. مجتبي دوست من است و براي اين تيم زحمت زيادي كشيده است. الان هم با هم در ارتباطيم و به هم پيام می‌دهيم و خوشحالم که او هم آرزويش موفقيت تيم است. در مقطعی از هم جدا هستیم و انشاالله خيلی زود در يك شرايط بهتر و با اتفاقات بهتر كنار هم خواهیم بود.
  • وظيفه و هدف ما فراهم كردن شرايط براي موفقيت تيم تحت هدایت آقای بختیاری‌زاده است و از رسانه‌هاي مشهد، پيشكسوتان، مسئولين، هواداران و ... يكبار ديگر مي‌خواهم از سهراب بختياری‌زاده و كادر جديدشان حمايت كنند. من به بازيكنان تيم مان اعتماد بالایی دارم چون همين بازیکنان پارسال اين تيم را آسيايي كرده‌اند و همين‌ها نیز امسال رتبه‌ای بهتر از پارسال براي شهرخودرو، نماینده میلیونها خراسانی كسب می‌كنند.

    1984