پیام وینیسیوس پس از قهرمانی لالیگا: می‌گفتند پیراهن رئال مادرید را نخواهم پوشید

پیام وینیسیوس پس از قهرمانی لالیگا: می‌گفتند پیراهن رئال مادرید را نخواهم پوشید

خبرگزاری فوتبالی - وینیسیوس جونیور 20 ساله در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا نقش مهمی داشت. وینی که فصل گذشته  هم عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود با قهرمانی رئال مادرید سومین جامش در رئال را کسب کرد چرا که پیش از این فاتح جام جهانی باشگاه ها و سوپرجام اسپانیا کسب کرده بود.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس در پیامی در اینستاگرام از قهرمانی لالیگا ابراز خرسندی کرد. وینیسیوس در پیام اینستاگرامی خود با اشاره به روزهای سخت ناشی از کرونا نوشته است:" این یک جام خاص است. مهمترین جام دوران فوتبالم است، به خصوص که لحظه سختی را تجربه می کنیم. من در منطقه سائو گونچالو بزرگ شدم و حالا در 20 سالگی در بزرگترین باشگاه دنیا سه  جام برده اند. برخی می گفتند که حتی نمی توانم این پیراهن را بپوشم. فکر می کنم بد نباشد، نه؟ خدا را شکر حامیانم بیشتر از دشمنانم هستند. هر روز تمرین می کنم، تمرکز دارم و می خواهم تاریخ سازی کنم. خدا را شکر که خانواده، دوستان، باشگاه، هواداران بی نظیر تیم و هوادارانم در کل دنیا در این مسیر در کنارم هستند."

وینیسیوس در این فصل 28 بازی در رئال مادرید داشت که در یازده تایش فیکس بود و دوازدهمین بازیکن تیم از نظر دقایق با 1264 دقیقه بود. او که در ال کلاسیکو در برنابئو گلزنی کرده بود، در این فصل در بازیهای دیگری نظیر دربی مادرید یا بازی با مایورکا نیز درخشان ظاهر شد. وینیسیوس با سه گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت و با هر 28.72 دقیقه یک پاس گل نمایش خوبی از خود ارائه داد.