وقتی ستاره سابق تیم ملی برزیل نمی توانست روی پای خودش بایستد!

وقتی ستاره سابق تیم ملی برزیل نمی توانست روی پای خودش بایستد!

خبرگزاری فوتبالی - آدریانو ستاره سابق تیم ملی برزیل و اینتر است که در ماه های اخیر اخبار عجیب و متفاوتی از حواشی او در خارج از زمین فوتبال منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، آدریانو دو سال پیش از فوتبال بازنشسته شد اما حاشیه های زندگی شخصی او خیلی زیاد بودند. اخیرا ویدیویی از آدریانو رد شبکه های اجتماعی منتشر شده که او به علت مصروف نوشیدنی های الکلی شرایط عادی ندارد و نمی تواند روی پای خود بایستد. در حقیقت یک نفر در کنارش است تا جلوی افتادنش را بگیرد و به او کمک می کند تا همچنان قدم بزند!

اخیرا درگذشت پدر آدریانو و دور بودنش از خانه در لحظه مرگ وی باعث شده بود تا زندگی آدریانو دستخوش تغییرات زیادی شود و از سویی مشکلات زندگی شخصی باعث شده بود تا این مهاجم نتواند مسیر صعودی دوران فوتبالش را ادامه بدهد و در سالهای پایانی فوتبالش به شدت افت کرده بود.

آدریانو در ویدیوی مذکور در جشنی حضور دارد که به شکل غیرقانونی در برزیل برگزار شده است. در حقیقت برزیل یکی از کشورهایی است که به خاطر شیوع کرونا و مرگ بیش از 74 هزار نفر در قرنطینه سنگین به سر می برد و به همین خاطر این جشن در حالت غیرقانونی برگزار شده است. به هر صورت به نظر می رسد که مهاجم 38 ساله در این ویدیو حال خوشی ندارد و آن قدر نوشیدنی های الکلی مصرف کرده که حتی از این که روی پای خودش بایستد، عاجز است!