پسر آدریانو اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد

پسر آدریانو اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پسر آدریانو لیته ریبیرو اسطوره اینتر و فوتبال برزیل ملقب به "امپراطور" اولین قرارداد حرفه ای خود را امضا کرد.

به گزارش فوتبالی، آدریانو کاروالیو ریبیرو 16 ساله که همچون پدرش در خط حمله بازی می کند، اولین قرارداد حرفه ای خود را با باشگاه سرانو در کشور برزیل به امضا رساند و رسما به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شد.

پسر آدریانو تا اواخر 2026 قرارداد امضا کرد که این اولین قرارداد حرفه ای اوست آن هم در حالی که قبل از آن در آکادمی باشگاه های بزرگی نظیر گرمیو بازی کرده است. در سال 2016 پسر آدریانو به مدرسه فوتبال بارسلونا در ریو دو ژانیرو رفت و برخی تصور می کردند که شانس حضور در تیم کاتالان را در آینده داشته باشد هر چند که هنوز زمان کافی را برای این کار دارد و در صورت درخشش در فوتبال برزیل می تواند راهی اروپا شود.

باشگاه سرانو در بیانیه ای در مورد تمدید قرارداد پسر آدریانو نوشته است:" این بازیکن 16 ساله قراردادش را تا دسامبر 2026 تمدید کرده است. آدریانو در اواسط سال 2022 به آکادمی ما ملحق شد  که پیش از آن هم در مدارس فوتبال گرمیو و بواویشتا بازی کرده بود. این مهاجم در 27 بازی خود در لیگ جوانان 20 گل به ثمر رسانده است و سال گذشته نیز در مسابقات زیر 17 سال ایالتی توانست با یازده گل در چهارده بازی به آقای گل تبدیل شود."

4125