واکنش آدریانو به خبر مردنش: من زنده هستم!

واکنش آدریانو به خبر مردنش: من زنده هستم!

پایگاه خبری فوتبالی - آدریانو لیته ملقب به "امپراطور" یکی از بهترین مهاجمان برزیلی قرن 21 است. این بازیکن با گلهایش در لیگ ایتالیا با اینتر، فیورنتینا، پارما و رم نامش را سر زبان ها انداخت.

به گزارش فوتبالی، آدریانو در دوران بازنشستگی خود از فوتبال بسر می برد. در ساعات اخی شایعه ای مطرح شده بود که او جان باخته است. این شایعه بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و حتی برخی رسانه های برزیلی خبر مرگ آدریانو را تائید کرده بودند.

در نهایت خود آدریانو مجبور شد که خبر مرگ خود را تکذیب کند. بازیکن اسبق تیم ملی برزیل تصویری از خودش منتشر کرد و نوشت:"بله، من زدنده هستم. مردم، من زنده هستم و در خانه ام حضور دارم."

آدریانو فوتبالش را در فلامینگو آغاز کرد و بعد از یک سال با سیزده میلیون یورو به اینتر پیوست. او بعد از آن در تیم هایی نظیر پارما و فیورنتینا بازی کرد. او مدتی به برزیل برگشت تا در سائوپائولو و فلامینگو بازی کند که در سال 2010 با رم به فوتبال اروپا برگشت. او در نهایت به کورینتیانس رفت و پس از مدتی حضور در فلامینگو  و اتلتیکو پارانانئنزه، دوران فوتبالش را در سال 2016 در تیم میامی یونایتد به پایان رساند. او تجربه قهرمانی کوپا آمه ریکا با برزیل را دارد و چهار بار اسکودتو را با اینتر برده است.