خالقی‌فر: آرزویم دروغ بودن کرونایی شدن استقلالی‌ها است

خالقی‌فر: آرزویم دروغ بودن کرونایی شدن استقلالی‌ها است

خبرگزاری فوتبالی- هافبک گلزن پارس جنوبی برابر سپاهان، از حسرت بزرگ خود در دوره حضورش در پرسپولیس برای دستیابی به قهرمانی می‌گوید.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، رضا خالقی فر اولین گل فصل خود در فصل جاری را برابر سپاهان به ثمر رساند تا طلایی‌پوشان به تک امتیاز ارزشمندی مقابل مدعی این فصل دست یابند.

 

هافبک پارس درباره تساوی با سپاهان و گلزنی در این بازی گفت: واقعا بازی سختی بود. باید واقعیت را بگویم که این یک امتیاز را با خوش شانسی به دست آوردیم. سپاهان موقعیت های زیادی از جمله پنالتی را از دست داد و ما توانستیم دستورات کادرفنی را به خوبی اجرا کنیم تا اختلاف بیش از این یک گل نشود تا بتوانیم با حداقل موقعیت‌های خود بازی را به تساوی بکشانیم. من هم با توجه به پیش بینی که کردم موفق شدم گل مساوی را در روزی که ما به هیچ وجه مستحق کسب این امتیاز نبودیم به ثمر برسانم تا یک امتیاز ارزشمند را به چنگ بیاوریم. این نتیجه نشانگر  آن است که تیم ما خداراشکر روز به روز دارد آماده تر می‌شود.

 

وی در خصوص اینکه با گلزنی خود به سپاهان مثل فصل شانزدهم که با لباس گسترش فولاد موفق شد دروازه تراکتور را باز کند تا این مسیر قهرمانی پرسپولیس هموارتر شود گفت: افتخار می‌کنم که لباس پرسپولیس را بر تن کردم. من واقعا دوست نداشتم این تیم را ترک کنم اما برخی از مشکلات مانع آن شد تا من در این تیم بمانم و با لباس پرسپولیس قهرمان لیگ بشوم. هدف من در درجه اول این است که بتوانم به تیمی که در آن بازی می‌کنم کمک کنم. اما خوشحالم حالا که از این تیم جدا شدم می‌توانم از دور برای قهرمانی پرسپولیس کاری بکنم.

 

وی در مورد جداییش از پرسپولیس با وجود اینکه برانکو او را می‌خواست گفت: برانکو علاقه خواستی به من داشت و باید بگویم این علاقه دو طرفه بود. به هر حال هرچه بوده گذشته و درست نیست اکنون در مورد این مسائل حرف زد. در کل برای پرسپولیس آرزوی موفیت میکنم و امیداور هستم روزی موفق شد تا قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا شود تا بتواند کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کند.

 

مهاجم جمی ها در خصوص بازی آینده پارس با شهرخودرو گفت: شهرخودرو یک تیم بزرگ و کاملی است. به هر حال آقا گل محمدی در ابتدایی فصل تیم قوی را بست و برای مسابقات لیگ آماده کرد و ما قطعا بازی بسیار سختی در جم خواهیم داشت. قول می‌دهم آنها نیز در جم بازی سختی را با خواهند داشت. امیدوار هستیم در این بازی امتیاز لازم را کسب کنیم تا در کورس بقا در مسابقات لیگ برتر از سایر رقبای خود جا نمانیم.

 

وی ادامه داد: ما از همان اول جز تیم‌های بودیم که مخالف برگزاری مسابقات لیگ با این شرایط بودیم. شرایط بحرانی است ما هر روز شاهد این هستیم تعداد زیادی از هموطنان ما به این بیماری مبتلا می‌شوند و برخی دیگر جان خود را از دست می‌دهند. شرایط جوری نیست که ما بتوانیم پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل پیاده کنیم. من بخاطر سلامتی خود بازیکنان استقلال امیدوار هستم کرونایی بودن آنها واقعیت نداشته باشد، اگر خدای ناکرده این چنین بود دعا میکنم سلامتی خود را هر چه زودتر به دست بیاورند. ما به استقلالی‌ها احترام میگذاریم، بسیاری از بازیکنان این تیم دوستان من هستند. امیدواریم اگر بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند به زودی سلامتی خود را به دست بیاورند و نه تنها بازیکنان این تیم بلکه هیچ بازیکنی به این بیماری مبتلا نشود.

 

خالقی در انتها در مورد اینکه پارس جنوبی در لیگ برتر باقی می‌ماند، تاکید کرد: قطعا همینطور خواهد بود. بخاطر تعطیلی 4 ماهه لیگ زمان می‌برد تا ما بتوانیم با یکدیگر هماهنگ شویم و خداروشکر بازی به بازی هماهنگ تر می‌شویم. با بازگشت آقای رضاییان به عنوان مدیرعامل انگیزه ما برای حضور در مسابقات بیشتر شده است. ما دو بازی حساس با پیکان و شاهین خواهیم داشت  و چون این دو تیم حریفان مستقیم ما در راه بقا در لیگ برتر هستند، ما دو بازی 6 امتیازی را در پیش داریم که با پیروزی در این دو دیدار می‌توانیم حضور خود در لیگ برتر را مسجل کنیم.

9697