پیش‌بازی پارس جنوبی جم - استقلال؛ آبی‌ها به دنبال صدر

پیش‌بازی پارس جنوبی جم - استقلال؛ آبی‌ها به دنبال صدر

سایت رسمی فوتبالی - استقلال در هفته چهارم لیگ برتر در جم به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، استقلال با پیروزی قاطعانه در مقابل تراکتورسازی برای حریفانش و مدعیان قهرمانی لیگ برتر خط و نشان کشید و مسلما با روحیه ای که از آن بازی بدست آورد در مقابل پارس جنوبی نیز به دنبال کسب سه امتیاز و نزدیک شدن به صدر جدول خواهد بود.

استقلال تحت هدایت شفر امسال می خواهد قهرمان لیگ برتر شود و کسب پنج امتیاز از سه بازی اول نتیجه قابل قبولی است به خصوص که خریدهای این تیم تازه از هفته گذشته وارد لیگ برتر شدند و انگیزه بسیاری برای درخشش و کسب همه امتیازات در جریان بازیها را دارند.

در نقطه مقابل پارس جنوبی جم از سه هفته آغازین چهار امتیاز گرفته است. آنها در آخرین بازیشان در زمین نساجی یک امتیاز گرفتند که نتیجه قابل قبولی است و حالا در مقابل استقلال در زمین خودشان به دنبال کسب یک نتیجه مطلوب و حفظ جایگاهشان در میانه جدول هستند.

استقلال در مقابل پارس جم، فرشید باقری را به خاطر آن که با فوت پدرش عزادار شده در اختیار نخواهد داشت و به همین خاطر نقش فرشید اسماعیلی که اتفاقا شروع خوبی هم در لیگ داشته در این بازی بسیار کلیدی خواهد بود. در نقطه مقابل میثم نقی زاده بازیکن مهمی در خط هافبک پارس جنوبی است که باتجربه اش هم در دفاع و هم در حمله می تواند مثمر ثمر باشد.

پارس جنوبی جم - استقلال
پنجشنبه، 25 مرداد 1397، ساعت 20:30
ورزشگاه جم بوشهر
تیم داوری: حسین زرگر، آرمان اسعدی، علی دودانگه