اخراج مربی ایتالیایی به خاطر ترس از ابتلا به کرونا

اخراج مربی ایتالیایی به خاطر ترس از ابتلا به کرونا

خبرگزاری فوتبالی - آدولفو سورمانی مربی ایتالیایی که در تیم پارتیزانی تیرانا در لیگ آلبانی فعالیت می کند، دوشنبه از سمتش اخراج شد چرا که به خاطر ترس از ابتلا به کرونا حاضر نشد هدایت تیمش در بازی مقابل کی اف تیرانا را بپذیرد.

به گزارش فوتبالی، پارتیزانی امروز اعلام کرد که آدولفو سورمانی مربی ایتالیایی و دو دستیار ایتالیایی او اخراج شده اند. این باشگاه شانزده بار قهرمان لیگ آلبانی شده است. مطبوعات محلی گزارش داده اند که سورمانی به علت نگرانی در مورد ابتلا به کرونا حاضر نشده در بازی جمعه گذشته در ورزشگاه "ایر آلبانی" که به تساوی یک بر یک ختم شد، روی نیمکت بنشیند.

پیش از شروع بازی، وزارت بهداشت آلبانی اعلام کرده بود که پنج بازیکن تیم پارتیزانی به علت ابتلا به کرونا نمی توانند وارد زمین شوند. سورمانی که از این خبر ترسیده بود، تصمیم گرفت که در دربی تیرانا روی نیمکت ننشیند. بدین ترتیب رنالدو کالاری در سه بازی پایانی لیگ آلبانی جانشین مربی ایتالیایی خواهد شد و بدین ترتیب بحران جهانی کووید - 19 باعث شد تا سورمانی بیکاری شود و از سرمربیگری تیم پارتیزانی اخراج شود. بحران کرونا در ماه های اخیر روی زندگی افراد زیادی تاثیر گذاشته است. به هر صورت به نظر می رسد که کرونا تاثیر خود را روی شرایط تیم ریشه دار فوتبال آلبانی هم گذاشته است.