کاسیاس بعد از قهرمانی جام جهانی چه هدیه‌ای به خواننده معروف داد؟

کاسیاس بعد از قهرمانی جام جهانی چه هدیه‌ای به خواننده معروف داد؟

خبرگزاری فوتبالی - دیروز دهمین سالگرد قهرمانی اسپانیا در جام جهانی آفریقای جنوبی بود که قطعا برای مردم این کشور روز بسیار خاصی بود چرا که بزرگترین دستاورد و موفقیت فوتبالی این کشور حاصل شد.

به گزارش فوتبالی، دیروز افراد مختلف پیام های زیادی در مورد دهمین سالگرد قهرمانی جان جهانی توسط اسپانیا در شبکه های اجتماعی منتشر کردند که یکی از جالب ترین پیام ها مربوط به آلخاندرو سانز خواننده اسپانیایی بود.این خواننده مادریدی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از یادگاری خود از جام جهانی منتشر کرد : توپ امضا شده توسط برخی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا که ایکر کاسیاس به او هدیه داده است. ایکر کاسیاس، فرناندو تورس، سسک فابرگاس، کارلس پویول، خوان کاپدویلا و رائول آلبیول روی این پیراهن امضا زده اند. 

آلخاندرو سانز با انتشار تصویر این توپ در صفحه اینستاگرامش نوشت:" ده سال پیش کاسیاس به من یکی از توپ های بازی با هلند را هدیه داد که فراموش کردن آن روز غیرممکن است. این توپ برای من خیلی فراتر از یک توپ عادی است. یک احساس است، احساس ناب و خالص که یادآور آن لحظه، آن تیم و آن جام جهانی است." 

سانز و کاسیاس سالهاست که با هم دوست هستند و کاسیاس در سال 2012 و به بهانه 44 سالگی آلخاندرو سانز این توپ به یاد ماندنی را به او هدیه داده بود.