وعده تاجر تونسی برای خرید مارسی: رونالدو و زیدان را می‌آورم

وعده تاجر تونسی برای خرید مارسی: رونالدو و زیدان را می‌آورم

خبرگزار یفوتبالی - محمد ایاشی اجرودی تاجر فرانسوی - تونسی سخت در تلاش است تا هر چه زودتر کار خرید باشگاه مارسی را نهایی کند. او می خواهد مارسی را دوباره به تیمی قدرتمند در فوتبال فرانسه تبدیل کند و حالا ادعا کرده است که می خواهد کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس و زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید را به مارسی ببرد.

به گزارش فوتبالی، ایاشی در مورد رونالدو صحبت کرد و گفت :" کریستیانو یکی از بازیکنانی است که در زندگی ام هرگز او را خاطر نمی برم. نظم و احترامش را دوست دارم. او از هر چیزی بالاتر است. آیا رویای آوردنش به مارسی را دارم؟ در زندگی هر چیزی امکان پذیر است. او سخاوتمند است و همه تلاش خود را می کند. وقتی او را می بینم از شدت هیجان به لرزش می افتم. خرید او یک رویاست اما این مسله به بوجلال (مدیر احتمالی باشگاه) مربوط خواهد بود."

ایاشی همچنین زیدان را گزینه جانشینی آندره ویلاش بواش می داند. سرمربی رئال مادرید در سال 2015 گزینه جانشینی بیلسا در مارسی بود اما در نهایت در رئال مادرید ماند. زیدان در شهر مارسی متولد شده است و یکی از اسطوره های این شهر است البته بعید است که او رئال مادرید را به این سادگی ها ترک کند چون در برنابئو احساس آرامش دارد.