آرش برهانی سوژه جنگ شرکت پیشکسوتان و خبرگزاری برنا

آرش برهانی سوژه جنگ شرکت پیشکسوتان و خبرگزاری برنا

خبرگزاری فوتبالی – آرش برهانی سوژه اختلاف پیشکسوتان استقلال با خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش شده است.

به گزارش فوتبالی، ماجرا از پست اینستاگرامی مهاجم سابق استقلال شروع شد که بر اساس آن، برهانی گفته قهرمانی های پرسپولیس زمانی بوده که مسعود سلطانی فر در ورزش سمت داشته است. اتفاقی که باعث واکنش خبرگزاری برنا، خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش شده است.

این خبرگزاری در یادداشتی شدیدا از خجالت برهانی درآمده و نوشته است: آرش برهانی از آن دست فوتبالیست هایی است که در دوران بازیگریش خون به دل هواداران استقلال کرده و لقب "گل نزن" را صاحب شده، او غیر از یکی دو فصلی که در استقلال خوب بازی کرد و آقای گل هم شد، پس از آن متخصص خراب کردن موقعیت های گل صد در صد بود، او گاه آنقدر گل نمی زد که رقبا با استفاده های از ناکامی های او به قهرمانی می رسیدند.همین بازیکن حرفه ای سابق و پیشکسوت بیکار امروز، برای اینکه در رسانه های زرد، کانال ها و فضای مجازی دیده شود حاضر است هرکاری کند، حتی قلب واقعیت و سانسور تاریخ!

نویسنده مطلب در بخش دیگری از این مطلب ضمن اشاره به آمار گلزنی برهانی در طول سالهای حضورش در استقلال اعلام کرده که گل نزدن این بازیکن بیشتر از مسعود سلطانی‌فر! در قهرمان نشدن استقلال در طی سالهای گذشته نقش داشته و برهانی را شخصی معرفی کرده که بیش از آنکه نقش یک فوتبالیست حرفه ای را بازی کند، نقش بوقچی و ادمین های کانال کذاب را بازی می کند تا شاید بیشتر دیده شود و روزهای ناکامی و خون به دل هواداران کردن را به بوته فراموشی بسپارد.

واکنش شرکت پیشکسوتان استقلال

یادداشت خبرگزاری برنا درباره برهانی با واکنش شرکت پیشکسوتان استقلال مواجه شده و آنها در اطلاعیه‌ای ضمن حمایت از برهانی، از وزیر ورزش خواهان عذرخواهی از استقلالی‌ها شده است. در بخشی از این واکنش آمده است:« سایت برنا منتسب به وزارت ورزش بوده و پیشکسوتان استقلال این مطلب را منتسب به وزیر ورزش دانسته و در نهایت مسئولیت آن بر عهده رییس مجمع استقلال است و مطالبه پیشکسوتان ، عذرخواهی این خبرگزاری و شخص رییس مجمع استقلال از آرش برهانی است.»

این شرکت در ادامه نوشته است:« آرش برهانی پیشکسوت استقلال است که حدودا یک دهه در این تیم بازی کرده و مثل همه پیشکسوتان دیگر مورد احترام و حمایت این شرکت است و هیچ سازمان، نهاد، ارگان و سایتی حق تخریب او را ندارد.سایت برنا منتسب به وزارت ورزش بوده و پیشکسوتان استقلال این مطلب را منتسب به وزیر ورزش دانسته و در نهایت مسئولیت آن بر عهده رییس مجمع است و مطالبه پیشکسوتان، عذرخواهی این خبرگزاری و شخص رییس مجمع استقلال از آرش برهانی است. در این مطلب که غرض ورزی از تک تک کلماتش مشخص است از برهانی با عناوینی همچون «گل نزن»، «متخصص خراب کردن موقعیت های گل» و «عامل قهرمانی رقبای استقلال» یاد شده که در این خصوص توضیح می دهیم برهانی با 109 گل در لیگ برتر بهترین گلزن استقلال در این مسابقات و دومین گلزن همه ادوار مسابقات لیگ برتر است و این نشان می دهد استفاده از واژه های گلنزن و موقعیت خراب کن کاملا مغرضانه اس. در این مطلب از برهانی با عنوان «بوقچی کانالهای کذاب» یاد شده. در همین خصوص توجه آقایان در خبرگزاری برنا را به صفحات مجازی همه پیشکسوتان استقلال، پرسپولیس و دیگر تیم ها جلب می کنیم و این که اگر یک پیشکسوت نظرش را اعلام کند، صرف این که نظرش به درست یا اشتباه مخالف نظر شما که امروز تریبون وزارت ورزش را در دست دارید و به خوبی نقش بوقچی این وزارت را ایفا می کنید باشد، باید دست به چنین تخریبی بزنید؟ رییس مجمع هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نباید به زیر مجموعه خودش (سایت برنا و سردبیرش) اجازه بی احترامی به مجموعه این دو باشگاه و به خصوص پیشکسوتان آن را بدهد. اقای سلطانی فر همانطور که از مجموعه پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتظار حمایت دارد، پس باید به آنها فضای انتقاد هم بدهد.  شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان یکبار دیگر ضمن محکوم کردن خبرگزاری برنا این خبرگزاری را به هوچیگری و نشر اکاذیب در راستای تخریب شخصیت یک پیشکسوت قابل متهم کرده و از این خبرگزاری انتظار دارد در اسرع وقت، نه از آرش برهانی، بلکه از خانواده چند ده میلیونی استقلال به صورت رسمی عذرخواهی و از آرش برهانی عزیز دلجویی کند.»

1984