بیانیه حراست وزارت ورزش و جوانان؛ با خاطیان لیگ برتر برخورد قانونی خواهد شد

بیانیه حراست وزارت ورزش و جوانان؛ با خاطیان لیگ برتر برخورد قانونی خواهد شد

وب سایت رسمی فوتبالی- حراست وزارت ورزش اعلام کرد با خاطیان مسابقات باقی مانده لیگ برتر در هر جایگاه و موقعیتی که باشند برخورد قانونی و شدید خواهد شد.

به گزارش فوتبالی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی برخی حوادث اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان با صدور بیانیه ای از همگان خواست حافظ ارزشهای اخلاقی و اسلامی در محیط های ورزشی باشند.

در این بیانیه آمده است: با توجه به حوادث اخیر و حواشی برخی از مسابقات ورزشی لیگ برتر فوتبال تدابیر و هماهنگی های لازم در جلسات مختلف با مسئولین امنیتی، انتظامی و قضایی استانها و کمیسیونهای ذیربط شورای امنیت کشور و فدراسیون فوتبال، مدیران باشگاهها و هیأتهای فوتبال استانها به عمل آمده تا با بهره گیری از همه امکانات و ابزارهای نظارتی و کنترلی، امنیت و آرامش لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن رویدادهای باقیمانده (لیگ برتر) و تأمین آسایش و امنیت هواداران محترم تیمهای مختلف که به استادیومها و اماکن محل برگزاری مسابقات مراجعه می نمایند، فراهم گردد. 

در ادامه این بیانیه آمده است: با هرگونه بی نظمی، ناهنجاری، اختلال و تشنج در محل برگزاری مسابقات توسط تماشاگران یا اعضای تیم ها برخورد قاطع انجام و خاطیان توسط مراجع محترم قضایی و کمیته های انضباطی و اخلاقی فدراسیون فوتبال مورد پیگرد قرار گرفته و برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

امید است با همدلی و حفظ ارزشهای اخلاقی و اسلامی بتوانیم فضای امن و مناسبی برای حضور هواداران شریف و مردم ورزش دوست کشور در اماکن ورزشی فراهم کنیم.

7655