دکتر ستوده و دکتر سیف برقی حاضر به گفت و گو با فوتبالی نشدند/ از بازیکنان استقلال تست ریوی گرفته خواهد شد

دکتر ستوده و دکتر سیف برقی حاضر به گفت و گو با فوتبالی نشدند/ از بازیکنان استقلال تست ریوی گرفته خواهد شد

خبرگزاری فوتبالی- سالار علیخواه خبرنگار فوتبالی که در مجموعه ورزشی انقلاب حضور دارد گزارش داد که دکتر ستوده پزشک باشگاه استقلال و دکتر سیف برقی، نماینده کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و عضو ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال فدراسیون فوتبال، حاضر به گفت و گو با خبرگزاری فوتبالی نشدند.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه هماهنگی های لازم با دکتر نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال  انجام شد، قرار شد تا با دکتر ستوده درباره اینکه چرا بازیکنان استقلال از قرنطینه بیرون کشیده شده اند گفت و گو کنیم و دلیل این کار عجیب را بپرسیم. ظاهرا الزام نمایندگان کمیته پزشکی فدراسیون و سازمان لیگ بر این بوده که بازیکنانی که تستشان  در بیمارستان مسیح دانشوری مثبت اعلام شده، یک جا جمع شوند و آزمایش بدهند. در این باره با دکتر سیف برقی می خواستیم گفت و گو کنیم که ایشان هم حاضر به گفت و گو نشد. 

بر اساس اخباری که به فوتبالی رسیده ظاهرا آخرین تست کرونای همه اعضای کادر فنی استقلال منفی شده است. در هر حال بازیکنان برای تستهای ریوی به آزمایشگاه مدنظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال خواهند رفت و تست ریوی هم انجام خواهد شد. نام آزمایشگاه مد نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، به خاطر اینکه کمیته پزشکی اصرار به محرمانه بودن دارد، توسط فوتبالی رسانه ای نمی شود.

لحظاتی پیش علیخواه خبرنگار فوتبالی مجموعه ورزشی انقلاب را ترک کرد. قرار است فردا نتایج دو تست دیشب و امروز بعدازظهر اعلام شود تا درباره بازی پارس جنوبی - استقلال تصمیم لازم از سوی سازمان لیگ گرفته شود.

6968