سوال روز/ استعفای سیف برقی از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال واقعیت دارد؟

سوال روز/ استعفای سیف برقی از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال واقعیت دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- دیروز پیمان یوسفی، مجری برنامه ورزش و مردم از شهاب الدین عزیزی خادم، پرسید آیا رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال استعفا داده است که با پاسخ مثبت عزیزی خادم مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، این جمله در حالی از زبان عزیزی خادم، رییس جدید فدراسیون فوتبال درآمد که قبل از بازی دوستانه تیم ملی مقابل سوریه و زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال با همراهانش به اردوی تیم ملی رفت، حضور دکتر امین نوروزی در بین همراهان شهاب الدین عزیزی خادم، از دید اهالی رسانه دور نماند و برخی انتظار داشتند که نوروزی به عنوان رییس کمیته پزشکی معرفی شود اما آنطور که عزیزی خادم اعلام کرده، نوروزی در زمینه پزشکی به او مشاوره می‌دهد.

همانطور که گفته شد دکتر امین نوروزی که در ابتدای فصل و در حمایت از دکتر کاوه ستوده، به همکاری چندساله‌اش با باشگاه استقلال خاتمه داد، دیروز یکی از افرادی بود که رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه تلویزیونی‌اش با برنامه ورزش و مردم به نام او اشاره و اعلام کرد که در حوزه پزشکی تمام مشاوره‌هایش را از دکتر نوروزی می‌گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه حرفش، ادعای پیمان یوسفی درباره استعفای دکتر توحید سیف برقی( که مجری استودیوی فوتبال فدراسیون فوتبال بود و در روز انتخابات فدراسیون فوتبال هم با عزیزی خادم مصاحبه گرفت) از ریاست کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال را تائید کرد تا این بحث مطرح شود که پزشک اسبق و معاون پزشکی سابق باشگاه استقلال، جدی‌ترین گزینه ریاست کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال است. با دکتر سیف برقی تماس گرفتیم که در این باره به فوتبالی گفت: "من هنوز استعفا ندادم یک ماه فرصت مطالعاتی می خواستم و یک ماه هم مرخصی ولی هنوز استعفا نکرده ام." در هر حال مشخص نیست چرا عزیزی خادم در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد رییس کمیته پزشکی استعفا کرده است.

1984