مائورو ایکاردی: به همسرم واندا حسادت نمی کنم

مائورو ایکاردی: به همسرم واندا حسادت نمی کنم

خبرگزاری فوتبالی - مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی دوران پرحاشیه ای در اینتر داشت اما از تابستان گذشته راهی پاریسن ژرمن شد تا در تیم فرانسوی مسیر جدیدی در دوران فوتبالش داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، ایکاردی در مصاحبه با لوپاریزین در مورد نحوه هماهنگ شدنش با رختکن پاریسن ژرمن صحبت کرد و کفت :" رابطه خوبی با دی ماریا، امباپه و نیمار داشتم. از اولین لحظه هماهنگی خیلی خوبی داشتیم. آنخل را می شناختم اما دو تای دیگر را نمی شناختم. از اولین لحظه به من کمک کردند که هماهنگ شوم. احساس خوبی در مورد هماهنگی با گروه داشتم و جو خوشایندی وجود داشت که درون زمین خیلی شرایط خوبی داشتیم."

ایکاردی و همسرش واندا رابطه خوبی با کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی و همسرش آندره آ سالا پیدا کرده اند. وی در مورد تصمیم هایی که واندا به عنوان وکیلش برای او می گیرد صحبت کرد و گفت:" کل خانواده با هم تصمیم می گیریم. اگر بخواهیم تصمیمی بگیریم در موردش با هم صحبت می کنیم و بهترین تصمیم را برای خودمان و بچه ها می گیریم.هیچ چیز مشکلی وجود ندارد. من و واندا هر دو به خوبی وجهه اجتماعی خود را مدیریت می کنیم. برای ما خیلی خوب است که همسرم مشهور است.به او حسادت نمی کنم. مقایسه شدن من و واندا با بکام و همسرش؟ آنها متعلق به دنیایی دیگر هستند."