مشکل عجیب رئال مادرید؛ هر ۲۳ دقیقه یک‌بار روی هازارد خطا می‌کنند!

مشکل عجیب رئال مادرید؛ هر ۲۳ دقیقه یک‌بار روی هازارد خطا می‌کنند!

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید با مشکل جدید و عجیبی به نام خطاهای پرتعداد روی هازارد دست و پنجه نرم می‌کند!

به گزارش فوتبالی، مصدومیت یکی از مشکلات ادن هازارد در تیم رئال مادرید بوده و باعث شده تا این بازیکن بلژیکی حتی سایه‌ای توانایی‌هایش را هم در تیم مادریدی به نمایش نگذارد اما مسئله اینجاست حریفان هم به خوبی بر این مسئله اشراف دارند و به این ترتیب هر ۲۳ دقیقه یک‌بار روی هازارد خطا انجام می‌دهند.

رئال مادرید بر این باور است مشکلات مصدومیت هازارد روابط مستقیمی با خطاهایی که روی او انجام می‌شود دارد و نمود عینی این مسئله را خطایی که توماس مونیه، بازیکن پاریسن ژرمن در دیدار این تیم مقابل رئال انجام داد می‌دانند. هازارد در بازی با ایبار هم برای اولین بار پس از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب رئال برگشت اما دقیقا از همان ناحیه‌ (مچ پا) رویش خطا شد و باز هم مصدوم شد اما به بازی ادامه داد.

سبک بازی هازارد مبتنی بر حمل توپ است و او با توجه به توانایی‌های تکنیکی خوبش به شدت مورد خطا قرار می‌گیرد. چیزی که مدافعان را به این امر تشویق می‌کند عدم انطباق با حرکات فیزیکی هازارد با توپ است. چیزی شبیه به خطاهای پرتعدادی که روی آرین روبن پس از انجام حرکت معروفش (حمل توپ به داخل زمین از کناره‌ها) انجام می‌شد.

تا اینجای کار در ۱۴ بازی و ۱۰۰۸ دقیقه حضور هازارد‌، روی او ۴۴ خطا انجام شده تا میانگین خطای انجام شده روی او هر ۲۳ دقیقه یک خطا باشد. یک نگرانی عجیب و غریب برای رئالی‌ها!

1101