انتقاد خبرگزاری‌ها از مشاور جدید احمد سعادتمند

انتقاد خبرگزاری‌ها از مشاور جدید احمد سعادتمند

خبرگزاری فوتبالی- مشاور جدید احمد سعادتمند چهره خبرسازی محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، مدیرعامل استقلال در تازه‌ترین انتصابش، فردی به نام سیدحسین علوی مقدم را به عنوان مشاور فرهنگی استقلال انتخاب کرده است. فردی که درباره‌اش اخبار نسبتا زیادی وجود دارد.

هنوز چند دقیقه‌ای از رسانه‌ای شدن حکم علوی مقدم نگذشته بود که خبرگزاری فارس اولین مطلب را درباره مشاور جدید استقلال منتشر کرد و در مطلبی انتقادی نوشت:" سید حسین علوی همان بازیکنی است که در سال 90 به عضویت تیم فوتبال استقلال در آمد که حضور وی در تیم آن زمان سر و صدای زیادی ایجاد کرد. احمد رسولی‌نژاد رئیس هیات مدیره آن زمان استقلال در خصوص این بازیکن گفته بود: «من فقط او را به سفارش یکی از نمایندگان مجلس به باشگاه معرفی کردم و هیچ اجبار و دستوری در کار نبود.»

درباره علوی مقدم گزارشهای دیگری هم وجود دارد. روزنامه ورزشی فرهنگی تماشا که دیگر منتشر نمی شود در گزارشی به تاریخ 20 اردیبهشت سال 91 درباره او نوشته بود:« علوی بعد از ابومسلم به تیم تربیت یزد رفت. در تربیت یزد نام او همواره در فهرست 18 نفره شاگردان هادی برگی زر جا داشت اما حتی یک دقیقه هم در این تیم بازی نکرد. گویا هادی برگی زر هم هیچ علاقه ای به جذب حسین علوی 21 ساله نداشته ولی با فشار یکی از نمایندگان مجلس برخلاف میل باطنی نام او را در فهرست خود جای داده است. این قضیه آن قدر بودار بوده که مدیرعامل و سرمربی سابق تربیت یزد هم که در زمان آنها علوی جذب این تیم شد از صحبت کردن درباره این مهاجم خودداری کرده اند و گفته اند که نمی خواهند در مورد شیوه جذب علوی حرفی بزنند.»

حالا باید دید آقای مشاور که ورودش به استقلال به عنوان بازیکن باعث جنجال زیادی شد، در دوران جدید همکاری‌اش با استقلال هم دوباره تبدیل به چهره‌ای جنجالی می‌شود یا نه. فعلا که سعادتمند با حکم جدیدش سوالات زیادی را به وجود آورده و باید دید چه پاسخ به رسانه‌ها درباره این انتخاب خواهد داد.

1984