تصویر جالب چیچاریتو در روز تولد یک سالگی پسرش

تصویر جالب چیچاریتو در روز تولد یک سالگی پسرش

خبرگزاری فوتبالی -  خاویر هرناندز ملقب به "چیچاریتو" و همسرش سارا کوهان اولین سالگرد تولد پسر کوچکشان "نواه" را با انتشار تصویری خانوادگی جشن گرفتند.

به گزارش فوتبالی، سارا کوهان تصویری جالب از خودش در کنار همسرش و فرزندش در جشن تولد یک سالگی نواه منتشر کرده و نوشته است:" پسرم حالا یک ساله شده است." 

در این تصویر پسر چیچاریتو تیپ خود را شبیه یکی از شخصیت های کارتون "عصرحجر" کرده است و هدایا و بادکنک ها پیرامون وی قرار گرفته اند. از سویی سارا ویدیوی جالبی نیز منتظر کرده است که محصول آکادمی چیواس در حال بازی کردن با پسر یک ساله خود و یکی از اسباب بازیهایش است. 

البته چیچاریتو و سارا این روزها منتظر تولد فرزند دوم خود هستند. آنها در ماه آوریل اعلام کردند که فرزند دومشان در راه است. در ابتدا همه فکر می کردند که آنها دروغ اول آوریل را گفته اند اما مشخص نیست که این طور نیست و این مدل و مهاجم اسبق منچستریونایتد و رئال مادرید به زودی صاحب فرزند دوم خود خواهند شد.

چیچاریتو این روزها منتظر شروع دوباره فوتبال در آمریکا است تا بتواند در ترکیب لس آنجلس گالکسی قرار بگیرد و از تجربه جدیدی که نصیبش شده لذت ببرد. او پس از سالها حضور در اروپا به قاره آمریکا برگشته است.