مورینیو: چیچاریتو را نخریدم، چون منچستریونایتد نیازی به او نداشت

مورینیو: چیچاریتو را نخریدم، چون منچستریونایتد نیازی به او نداشت

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو درباره عدم خرید چیچاریتو صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، خاویر هرناندز مهاجم مکزیکی که سابقه چند سال فعالیت در منچستریونایتد را داشت، با ترک لورکوزن راهی وستهم یونایتد شد، در حالی که تصور می شد با توجه به تعریف و تمجیدهای مورینیو، یونایتد شاید برای جذب دوباره وی وارد عمل شود ولی آقای خاص عنوان کرده نیازی به وی نداشته است. مورینیو چند ماه قبل در صحبت هایش درباره چیچاریتو چنین گفته بود:

وقتی من به اینجا آمدم، باشگاه را در شرایط ناراحت کننده ای دیدم. یونایتد بازیکنانی را خریده بود که من هرگز نمی‌خریدم و بازیکنانی را فروخته بود که من هرگز نمی‌فروختم! من هرگز امثال دی ماریا، ولبک و چیچاریتو را نمی‌فروختم! فکر می کنم با توجه به سبک بازی ما و موقعیت هایی که در داخل محوطه جریمه حریف درست می کنیم بازیکنی مثل خاویر هرناندز حتی در صورتی که در ۱۰ یا ۲۰ دقیقه پایانی به بازی می آمد می توانست به راحتی ۲۰ گل برای ما بزند. او بازیکنی است که به طور طبیعی خودش را به جایی که توپ قرار دارد می رساند و می تواند با یک ضربه ساده گلزنی کند. 

حالا ژوزه مورینیو بعد از انتقال چیچاریتو به وستهم، درباره این بازیکن مکزیکی و گلزن چنین گفته است:

چیچاریتو چند سال قبل منچستریونایتد را ترک کرد، نمی دانم با نظر خودش این کار را کرد یا با تصمیم مربی. به هر حال او بازیکن خیلی خوبی است که همیشه خوب گل می زند. همیشه از حضور او در تیم هایم استقبال می کنم، چرا که چیچاریتو برای گل زدن خیلی زمان نمی خواهد. ولی ما در شرایطی هستیم که دو مهاجم جوانتر در تیم مان داریم، لوکاکو و رشفورد. بنابراین نیازی به هرناندز نداشتیم. اما شکی نیست که وستهم یک بازیکن گلزن و باتجربه را به دست آورد.

1878