عکس / گریه چیچاریتو از آغاز دوران بازنشستگی

عکس / گریه چیچاریتو از آغاز دوران بازنشستگی

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر هرناندز معروف به چیچاریتو، بازیکن سابق رئال مادرید و منچستریونایتد، معتقد است که انتقالش به لس آنجلس گلکسی آغاز دوران بازنشستگی اش خواهد بود و این موضوع او را به گریه انداخت. 

به گزارش فوتبالی، چیچاریتو هفته گذشته با عقد قراردادی سه ساله از سویا جدا شده و به لس آنجلس گلکسی پیوست تا جانشین زلاتان ابراهیموویچ در این تیم شود و حالا بیشترین دستمزد را از بین تمام بازیکنان حاضر در لیگ فوتبال آمریکا دریافت می کند. مهاجم مکزیکی در تابستان 2010 از گوادالاخارا به منچستریونایتد پیوست و با به ثمر رساندن 37 گل در 103 بازی به یکی از بازیکنان محبوب هواداران تبدیل شد و پس از در سال 2014 به صورت قرضی به رئال مادرید رفت. او پس از آن نیز به تیم هایی چون بایرلورکوزن و وستهام رفت و به عنوان آخرین تیم اروپایی در سویا توپ زد. این بازیکن که حالا 31 ساله اس در 109 بازی که برای تیم ملی مکزیک انجام داده نیز 52 بار دروازه حریفان را باز کرده است. در مستندی که به مناسبت حضور این بازیکن در آمریکا ساخته شده تصاویری دیده می شود که او در هنگام مطلع کردن پدر و مادرش از پیوستن به لس آنجلس گلکسی اشک می ریزد. او در این بخش می گوید: " انتقال من به لس آنجلس قطعی شده است. این عادی است و همه چیز خوب پیش می رود. فقط مشکل اینجاست که احتمالا این آغازی برای بازنشستگی من است. " 

گریه چیچاریتو از آغاز دوران بازنشستگی

پس از این صحبت، پدر چیچاریتو سعی در مخالفت با او می کند ولی این بازیکن ادامه می دهد: " پدر، سعی کن من را درک کنی. نگران نباش. ببین منظور من این است که ما باید با زندگی حرفه ای که تلاش زیادی برای آن کردیم و بسیار کار کردیم خداحافظی کنیم و من می دانم که شما هم این موضوع را احساس کرده اید. ما باید به نیمه روشن نگاه کنیم اما از این موضوع خوشمان بیاید یا نه در حال بازنشستگی از رویای اروپایی هستیم. " 

1070