حضور وراتی و نیمار در یک مهمانی مجلل در سن تروپز

حضور وراتی و نیمار در یک مهمانی مجلل در سن تروپز

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار به فرانسه برگشته است و تصمیم گرفت که به بهترین شکل در کنار دوست خود مارکو وراتی بازگشتش را جشن بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی برای سپری کردن دوران قرنطینه به برزیل سفر کرده بود اما در بازگشت به فرانسه تصمیم گرفت که به همراه وراتی به بندر سن تروپز برود و با برخی از دوستانش و چندین مدل یک جشن مجلل را برگزار کند.

وراتی تصاویر زیادی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است که نامزدش جسیکا ایدی او را همراهی می کند. آنها در حال تفریح کردن و انجام بازیهای گروهی نظیر بازی "اونو" هستند. این بازی به شدت محبوب شده است و حتی لیونل مسی نیز تصاویری از خودش در حال بازی کردن با پسرش ماتئو منتشر کرده بود.

اما یکی از نکات جالب مربوط به این مهمانی مربوط به حضور مدلی به نام "سیندی برونا" است، چند ماه پیش شایعاتی در مورد رابطه مهاجم برزیلی با سیندی منتشر شده بود و حالا این شایعات قوت گرفته اند و به نظر می رسد که ستاره برزیلی پی اس جی با این مدل جدی شده است.

اسکیل لاوتزی بازیکن اسبق فوتبال آرژانتین نیز در این مهمانی مجلل در کنار نیمار حضور داشته است. بازیکنان پی اس جی باید برای شروع دوباره فصل هفته آینده به تمرینات برگردند. پی اس جی باید خودش را برای بازی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در ماه مرداد آماده کند.