قطع همکاری مهاجم ناپولی با ایجنت پرحاشیه

قطع همکاری مهاجم ناپولی با ایجنت پرحاشیه

پایگاه خبری فوتبالی - لورنزو اینسینیه مهاجم ناپولی رسما از مینو رایولا وکیل سرشناس ایتالیایی بازیکنانی نظیر پوگبا و بالوتلی جدا شد و به آژانس وینچنزو پیسکانه ملحق شد.

به گزراش فوتبالی، اینسینیه در سال 2018 با رایولا قرارداد بست اما به علت اختلافات متعدد در نهایت دو طرف به توافق خود خاتمه بخشیدند. حالا این مهاجم به آژانس G.E.V ملحق شد که با چهره های مختلفی کار می کند: دنیلو دی امبروزیو از اینتر، گنارو لوتینو و آماتو سیسیرتی، قرضی های ناپولی. 

پیسکانه ایجنت ایتالیایی که از قرارداد با موکل جدید خوشحال بود، نوشت:" باعث افتخار است که تو را در آژانس خود داشته باشیم و باعث افتخار است که با تو کار کنیم. امروز روز مهمی برای ماست، کاپیتان. خوشحالیم که به عنوان یک انسان در کنارت هستیم و به عنوان یک بازیکن با تو همکاری می کنیم. با سرعت به سمت جلو حرکت می کنیم."

ناپولی روز چهارشنبه بازی مهمی در فینال جام حذفی ایتالیا مقابل یوونتوس دارد که همه تلاش خود را برای کسب پیروزی در این بازی انجام می دهد. گتوزو عطش زیادی برای کسب اولین جام فصل دارد و باید دید که آیا می توانند کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی را شکست بدهند یا این که در نهایت بیانکونری ها تیم پیروز در فینال شهر رم خواهند بود.