مینو رایولا و قطع همکاری با ستاره ایتالیایی ناپولی

مینو رایولا و قطع همکاری با ستاره ایتالیایی ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی – مینو رایولا یکی از موکلانش به نام لورنزو اینسینیه را از دست داده است.
به گزارش فوتبالی، مینو رایولا که از قدرتمندترین و مشهورترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال است، بازیکنان زیادی چون پل پوگبا، زلاتان ابراهیموویج، جان لوئیجی دوناروما و ماتیای دی‌لیخت را تحت قرارداد همکاری با خود دارد و هر روز چهره‌های جدیدی می‌‌خواهند با او همکاری کنند اما طبق اخبار منتشر شده او اخیرا یک موکل مهم را از دست داده است.
دو رسانه اسکای اسپرت و کوریره دلو اسپرت ادعا کردند لورنزو اینسینیه، ستاره تیم ناپولی که در تیم ملی ایتالیا هم حضور دارد دیگر با این مرد ۵۲ ساله همکاری نخواهد کرد. رایولا با تیم یوونتوس و خصوصا ایتالیایی‌ها روابط خوبی دارد و بارها بازیکنان خود را به سری‌آ فرستاده اما این‌بار خبر رسیده او با اینسینیه قطع همکاری کرده است.
اینسینیه که شرایط خوبی در ناپولی دارد اخیرا مدعی شده می‌خواهد تا پایان عمر فوتبال حرفه‌ایش یک ناپولیتن بماند و پیراهن آبی ناپلی‌ها را از تن در نیاورد. او روابطی بسیار صمیمی  با جنارو گتوزو دارد و هم‌اکنون از همکاری با این مربی لذت می‌برد.
به این ترتیب قرار شده وینچنزو پساکانه از این به بعد مدیربرنامه‌های اینسینیه باشد که بجز این بازیکن کوتاه قامت، دانیل دی‌آمبروزیو، مدافع کناری اینترمیلان را هم جزء موکلین خود دارد.

1101