اینسینیه پس از شکست رم: گتوزو همه‌چیز را در ناپولی تغییر داده

اینسینیه پس از شکست رم: گتوزو همه‌چیز را در ناپولی تغییر داده

خبرگزاری فوتبالی – اینسینیه که ستاره این روزهای ناپولی است با خوشحالی از حضور گتوزو در ناپل صحبت می‌کند و امیدوار است ناپولی روندش را ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم ناپولی توانست رم را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد و فاصله خود را با رتبه‌های بالایی کم کند تا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای آن‌ها افزایش یابد. لورنزو اینسینیه پس از پایان بازی به اسکای اسپرت گفته: نمایش خوبی داشتیم که به این نمایش، پس از شکست مقابل آتالانتا نیاز داشتیم. واکنش خوبی پس از آن باخت داشتیم و باید به مسیرمان ادامه دهیم.

ناپولی همین حالا سهمیه لیگ اروپایی خود را با قهرمانی در جام حذفی قطعی کرده اما فرم بازی‌ آن‌ها و امتیاز گیریشان به شدت با دوران آنچلوتی تغییر کرده است.
ستاره ناپلی‌ها در این رابطه می‌گوید: می‌دانیم که در ابتدای فصل در بهترین فرممان نبودیم اما از زمانی که سرمربیمان تغییر پیدا کرده در بهترین شکل ممکن قرار داریم و آماده می‌شویم تا فصل آینده را با او خوب آغاز کنیم.

اینسینیه در پایان افزود: اگر سیستم‌ها و تاکتیم را هم کنار بگذاریم باید بگویم مربی به من حس اهمیت داده شدن را داده و به من ایمان دارد. تمام بازیکنان در شرایط فعلی هم در حمله و هم در دفاع به تیم کمک می‌کنند.

1101