پوما و طراحی‌های متفاوت؛ لباس‌های زیبای مارسی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

پوما و طراحی‌های متفاوت؛ لباس‌های زیبای مارسی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

خبرگزاری فوتبالی - لباس های اول و دوم جدید تیم فوتبال المپیک مارسی فرانسه برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ با طراحی خاص رسما توسط پوما رونمایی شد.
به گزارش فوتبالی، پیراهن اول جدید با ترکیب کلی ساده در زمینه عمدتا سفید همراه با یک گرافیک محو سرتاسری برگرفته از ساختمان یونیت دی هبیتیشن به عنوان یکی از نمادهای معماری شهر مارسی ارائه شده است. یقه گرد ساده و نوار لبه آستین از جزئیات آبی آسمانی پیراهن به شمار می رود و لوگوی پوما روی سینه نیز طلایی کار شده است. شورت و جوراب سفید با جزئیات آبی آسمانی و طلایی ترکیب لباس اول جدید مارسی را کامل می کند.

لباس‌های زیبای مارسی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

پیراهن دوم جدید نیز در زمینه عمدتا سرمه ای همراه با یک گرافیک نمادین از شهر مارسی در محدوده جلوی پیراهن و آستین ها ارائه شده است. یقه گرد ساده و نوار لبه آستین و همچنین لوگوی باشگاه و پوما از جزئیات آبی آسمانی پیراهن جدید به شمار می رود.

لباس‌های زیبای مارسی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰شورت و جوراب سرمه ای با جزئیات آبی آسمانی ترکیب لباس دوم مارسی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند. لباس های دروازه بانی جدید مارسی نیز در دو رنگ پایه زرد و قرمز همراه با گرافیک کندویی در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است.

 همچنین کالکشن تمرینی و پیراهن های پیش مسابقه جدید تیم فوتبال المپیک مارسی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ هم از سوی پوما رونمایی شد.

 کالکشن تمرینی و پیراهن های پیش مسابقه جدید تیم فوتبال المپیک مارسی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ از سوی پوما رونمایی شد.  دو پیراهن پیش مسابقه جدید هر یک بر پایه طرح یکی از لباس های اول و دوم مارسی و با رنگ پایه سفید همراه با جزئیات گرافیکی در سایه های مختلف رنگ آبی ارائه شده است.  لباس های تمرینی مارسی نیز متشکل از پیراهن، سوئیشرت و بادگیر در کلاس های مختلف و ترکیبی از رنگ بندی آبی آسمانی، سرمه ای، سفید، طوسی و مشکی است.دو پیراهن پیش مسابقه جدید هر یک بر پایه طرح یکی از لباس های اول و دوم مارسی و با رنگ پایه سفید همراه با جزئیات گرافیکی در سایه های مختلف رنگ آبی ارائه شده است.

 کالکشن تمرینی و پیراهن های پیش مسابقه جدید تیم فوتبال المپیک مارسی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ از سوی پوما رونمایی شد.  دو پیراهن پیش مسابقه جدید هر یک بر پایه طرح یکی از لباس های اول و دوم مارسی و با رنگ پایه سفید همراه با جزئیات گرافیکی در سایه های مختلف رنگ آبی ارائه شده است.  لباس های تمرینی مارسی نیز متشکل از پیراهن، سوئیشرت و بادگیر در کلاس های مختلف و ترکیبی از رنگ بندی آبی آسمانی، سرمه ای، سفید، طوسی و مشکی است.

لباس های تمرینی مارسی نیز متشکل از پیراهن، سوئیشرت و بادگیر در کلاس های مختلف و ترکیبی از رنگ بندی آبی آسمانی، سرمه ای، سفید، طوسی و مشکی است.

1101