رونمایی رسمی پوما از لباس دوم تیم بوروسیا دورتموند

رونمایی رسمی پوما از لباس دوم تیم بوروسیا دورتموند

خبرگزاری فوتبالی – پس از آن که کمپانی پوما از البسه بسیاری از تیم‌های تحت قراردادش رونمایی کرد حالا نوبت به تیم بوروسیا دورتموند رسیده تا پیراهن دوم جدیدش را به معرض نمایش بگذارد.

به گزارش فوتبالی،. پوما چندی پیش از طرح لباس اول تیم دورتموند رونمایی کرد و حالا نوبت به رونمایی از طرح لباس دوم این تیم رسیده که در آن از هنرهای خیابانی هواداری استفاده شده است. این کمپانی هر سال برای دورتموند چندین دست لباس طراحی می‌کند. یک دست برای بوندس لیگا و یک دست برای لیگ قهرمانان و حالا فرصت رونمایی از لباس دوم این تیم با رنگ مشکی رسیده است.

این لباس ادای احترامی به گرافیتی‌هایی (نقاشی‌هایی که روی دیوارهای خیابان با استفاده از اسپری رنگ کشیده می‌شود) است که در شهر دورتموند مشاهده می‌شود. اسپانسر لباس دورتموند هم امسال تغییر کرده و نام کمپانی ۱&۱ روی لباس دورتموندی‌ها دیده می‌شود. در طراحی لباس اول دورتموند رنگ اصلی زرد بود اما در لباس دوم رنگ اصلی مشکی است و رنگ دوم در آن زرد انتخاب شده.

این لباس با یک نوار زرد رنگ مورب به دو قسمت تبدیل شده که یک قسمت آن مشکی خالص و یک قسمت دیگر آن با طرح‌های خاص تزیین شده است. باید دید نظر هواداران دورتموند در راطه با این لباس چه خواهد بود.

1101