مدیر پاریسن ژرمن رسما اعلام کرد: جدایی ستارگان قدیمی PSG

مدیر پاریسن ژرمن رسما اعلام کرد: جدایی ستارگان قدیمی PSG

خبرگزاری فوتبالی – ادینسون کاوانی و تیاگو سیلوا، دو بازیکن با سابقه و محبوب پاریسن ژرمن که بیش از ۶۰۰ بازی برای تیم فرانسوی انجام داده‌اند قرار است از این تیم جدا شوند.
به گزارش فوتبالی، لئوناردو، مدیر فوتبال باشگاه پاریسن ژرمن تایید کرد که کاوانی و سیلوا در تابستان پیش رو از این تیم جدا خواهند شد. این دو بازیکن قرارداشان با پاریس تمام شده اما منتظر ادامه لیگ قهرمانان و فینال جام حذفی فرانسه هستند تا پس از آن جمع شاگردان توخل را ترک کنند.
لئوناردو در این رابطه به Journal de Dimanche گفته: دوران حضور کاوانی و تیاگو سیلوا در باشگاه به پایان رسیده است. می‌خواهیم از حضور آن‌ها تا پایان آگوست استفاده کنیم. تصمیم سختی باید گرفته شود. این دو نفر کسانی هستند که در تاریخ باشگاه تاثیر گذار بوده‌اند. داستان آن‌ها در این تیم بسیار زیبا بود اما باید بگویم این دوران به پایان رسیده است. باید تصمیمی منطقی بگیریم و از لحاظ اقتصادی صحبت کنیم زیرا باید به نسل بعد بازیکنان احترام گذاشت.
لئوناردو در ادامه گفت: شاید اشتباه می‌کنیم. نمی‌دانم. اما هیچ‌وقت لحظه‌ای عالی و بی نقص وجود ندارد. هنوز لیگ قهرمانان را در پیش داریم و می‌توانیم با حضور آن‌ها تا پایان ماه آگوست به بازی ادامه دهیم. البته هنوز حضور آن‌ها از لحاظ قانونی تایید نشده است.

1101