چهار بازیکنی که به صورت رایگان از پاریسن ژرمن جدا می شوند

چهار بازیکنی که به صورت رایگان از پاریسن ژرمن جدا می شوند

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود بحران کرونا، پی اس جی در حال آماده سازی ترکیبش برای فصل اینده است. تیم پاریسی در تلاش است تا قیمت ایکاردی را کاهش دهد و مذاکراتی با اینتر برای کاهش قیمت 70 میلیون یورویی این بازیکن را داشته است اما یکی از دغدغه هایی این تیم می تواند جدایی چهار بازیکن با اتمام قراردادشان به صورت رایگان باشد.

به گزاررش فوتبالی، توماس مونیر، تیاگو سیلوا، ادینسون کاوانی و کورزاوا چهار بازیکنی هستند که قراردادشان با پی اس جی در تابستان به اتمام می رسد و می توانند به صورت رایگان جدا شوند. بازیکن برزیلی از تیم فلومیننزه پیشنهاد دارد و بازیکن اروگوئه ای در حال بررسی پیشنهاداتش است و دوست دارد که تجربه حضور در لالیگا را بدست بیاورد.

لایوین کورزاوا و توماس مونیر نیز قراردادهایشان با پاریسن ژرمن تمدید نکرده اند. بازیکن بلژیکی پیشنهاد لئوناردو برای تمدید قراردادش را رد کرده و به حضور در دورتموند فکر می کند. نام کورزاوا هم پیرامون آرسنال و بارسلونا مطرح شده است. پی اس جی در نظر دارد که هر دو بازیکن را حفظ کند اما بعید است که موفقیتی کسب کند.

از سویی پی اس جی نگران قرارداد کواسی و عواچیچه، دو بازیکن جوان خود هم هست. دو بازیکن آینده دار آکادمی تیم پاریسی هنوز قرارداد حرفه ای امضا نکرده اند و شایعاتی در مورد جدا شدنشان مطرح است.