تاکتیک جدید مینو رایولا؛ کلایورت به آرسنال می‌رود تا مخیتاریان در رم بماند

تاکتیک جدید مینو رایولا؛ کلایورت به آرسنال می‌رود تا مخیتاریان در رم بماند

خبرگزاری فوتبالی – مینو رایولا می‌خواهد این بار دست به جا به جایی دو بازیکن بزند. این جا به جایی بین جاستین کلایورت و هنریک مخیتاریان خواهد بود.
به گزارش فوتبالی، هنریک مخیتاریان، بازیکن تیم آرسنال که به طور قرضی پیراهن رم را بر تن می‌کند می‌خواهد در این تیم بماند اما مدیران آرسنال با این انتقال مخالفت خواهد کرد. در همین زمینه گازتا دلو اسپرت گزارش داده دو باشگاه آرسنال و رم در حال صحبت با هم هستند و مینو رایولا که مدیر برنامه‌های هر دو بازیکن است می‌خواهد نقش میانجی را بازی کند. این رسانه نوشته رم می‌تواند با مبلغ ۱۲ تا ۱۴ میلیون یورو مخیتاریان را به طور دائمی قرمزپوش کند و آرسنال هم می‌تواند با ۳۵ تا ۴۰ میلیون یورو جاستین کلایورت را خریداری کند که البته از این انتقال، باشگاه آژاکس هم سود خواهد بود زیرا ۱۰ درصد از فروش کلایورت (در صورتی که مبلغ آن بالای ۲۵ میلیون یورو باشد) به آژاکس می‌رسد.
کلایورت در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۱۷.۲ میلیون یورو به ایتالیا رفت. او که ۲۱ سال سن دارد در ۲۷ بازی خود تا اینجای فصل توانسته ۷ گل بزند و ۳ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد. مخیتاریان هم در ۲۰ بازی برای رم ۶ گل به ثمر رساند اما بیشتر مدت حضور خود در پایتخت را مصدوم بود.

1101