مدیر لیون: رئال مادرید و منچستریونایتد می‌خواستند چرکی را بخرند

مدیر لیون: رئال مادرید و منچستریونایتد می‌خواستند چرکی را بخرند

خبرگزاری فوتبالی - ژان میشل آئولاس مدیر المپیک لیون در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که رئال مادرید و منچستریونایتد به دنبال جذب رایان چرکی پدیده 16 ساله تیمش بوده اند.

به گزارش فوتبالی، چرکی اولین قرارداد حرفه ای خود با لیون را در ژولای 2019 امضا کرد. در آن زمان به نظر می رسد که چندین باشگاه به دنبال جذب وی بودند. حالا آئولاس مدیر باشگاه لیوت در موردش می گوید:" بی تردید چرکی بازیکنی است که می تواند تا سطح بالایی پیش برود. به همین خاطر تلاش زیادی داشتیم تا اولین قرارداد حرفه ای خود را با لیون امضا کند. وقتی که در حال مذاکرات برای امضای قرارداد بودیم، رئال مادرید و منچستریونایتد تلاش زیادی برای خرید او داشتند."

از سویی آئولاس در مورد هافبک 21 ساله تیمش حسام عوار هم صحبت کرد و گفت که حفظ وی خیلی مشکل است چرا که لیون به چمپیونزلیگ صعود نکرده و دچار مشکلات بالایی زیادی است. هر چند که اخیرا از یوونتوس و منچسترسیتی به عنوان مشتریان عوار اسم برده می شد اما مدیر لیون گفته است که برای این محصول آکادمی هنوز پیشنهادی دریافت نکرده اند اما به نظر می رسد که برای فروش وی حداقل 45 میلیون یورو طلب خواهند کرد.